کد خبر : 1369583 | 12 آبان 1395 ساعت 11:40 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

خاک چمن را با گچ مخلوط کرده بودند!

چرا نقش جهان 6 ماهه تکمیل نشد؟

مدیرعامل فولاد مبارکه سپاهان توضیحاتی را درباره طولانی شدن روند ترمیم و بازسازی ورزشگاه نقش جهان ارائه کرد.

چرا نقش جهان 6 ماهه تکمیل نشد؟

به گزارش "ورزش‌ سه"، بهرام سبحانی درباره اینکه از زمان در اختیار گرفتن ورزشگاه نقش جهان روند ساخت این ورزشگاه طولانی شده است، اظهار داشت: «طبق توافقنامه قرار بود ورزشگاه را ظرف 20 ماه تکمیل کنیم که 18 ماه از آن زمان گذشته و این ورزشگاه 2 ماه زودتر از موعد مقرر آماده بهره‌برداری است. اگر موانع بر سر راه ما مثل دوباره‌کاری‌ها نبود، می‌توانستیم ورزشگاه را 6 ماهه آماده کنیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام سازه‌های رختکن‌ها، اتاق داوران و ... را رد کرد و ما مجبور شدیم همه را تخریب کنیم و از نو بسازیم.

همچنین سازه‌های فلزی نیمه‌کاره رها شده بود و بسیاری از جوش‌های آنها شکسته بود و ما آنها را باز کردیم و دوباره نصب کردیم. ورزشگاه نقش‌جهان امروز آماده افتتاح است و تنها خرده‌کاری‌هایی باقی مانده که در ادامه انجام می‌شود.»


سبحانی به وضعیت چمن ورزشگاه نقش‌جهان اشاره کرد و گفت: «روزی که نقش‌جهان را تحویل گرفتیم به ما گفتند چمن آن زنده است و تنها نیاز به بازیافت دارد؛ ولی وقتی کارشناسان ما وضعیت چمن را بررسی کردند، مشخص شد که چمن کاملاً مرده و خاک آن نامرغوب و مخلوط با گچ است. ما چمن را از نو احداث کردیم و از سیستم گرمایشی در آن استفاده کردیم که اکنون یکی از زیباترین زمین‌های چمن در کشور است.»

دیدگاه‌ها