کد خبر : 1370297 | 15 آبان 1395 ساعت 07:58 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

کم توجهی سایت AFC به جام بین قاره‌ای

با اینکه جام بین قاره ای فوتبال ساحلی در امارات در حال برگزاری است و ایران به عنوان نماینده آسیا به دیدار پایانی این رقابت ها راه پیدا کرده است سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا توجهی به این رقابت ها ندارد!

کم توجهی سایت AFC به جام بین قاره‌ای

به گزارش "ورزش سه"، عدم بازتاب اخبار جام بین قاره ای در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی است که تیم های مطرح جهان در این رقابت ها حضور دارند و از سویی ایران به عنوان نماینده فوتبال ساحلی آسیا برگزار کننده دیدار پایانی در برابر برزیل خواهد بود و اگر موفق به فتح جام شود افتخار بزرگی برای فوتبال ساحلی آسیا رقم خواهد خورد. عنوانی که به زعم کارشناسان خیلی دور از دسترس نیست.


بعد از برتری تیم ملی فوتسال در برابر برزیل که در جام جهانی کلمبیا رخ داد حال ملی پوشان فوتبال ساحلی امیدوار به شکست برزیل در دیدار پایانی جام بین قاره ای هستند و در صورتی که این کار بزرگ را صورت دهند با شایستگی قهرمان خواهند شد. هر چند باید به این نکته اشاره کرد کار تیم ملی فوتبال ساحلی تا به این جای کار هم ارزشمند بوده است. شکست تیم های برزیل – مصر – روسیه و تائیتی نشان می دهد که ایران برای قهرمانی در جام بین قاره ای چیزی کمتر از برزیل ندارد.

 

1154870

 

دیدگاه‌ها