کد خبر : 1370944 | 17 آبان 1395 ساعت 16:25 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

فن پرسی و رفع نگرانی از هوادارانش(عکس)

روبین فن پرسی، مهاجم سرشناس هلندی فنرباغچه، با انتشار پستی در اینستاگرام، به هوادارانش اطمینان داد که پس از مصدومیت شب گذشته از ناحیه چشم، خطر نابینا شدن وی را تهدید نمی کند.

به گزارش "ورزش سه"، رابین فن پرسی، مهاجم باتجربه فنرباغچه، در پیروزی 3-1 شب گذشته تیمش مقابل آخیسار بلدی اسپور، از ناحیه چشم چپ دچار آسیب دیدگی شد.

 فن پرسی که اولین گل تیمش در این دیدار را به ثمر رساند، در همان نیمه اول در برخورد با بازیکن حریف دچار مصدومیت شد.

در اثر این برخورد، صورت این مهاجم هلندی از خون پوشیده شد و دقایقی بعد با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. البته او بعد از درمان به ورزشگاه برگشت و بازی تیمش در نیمه دوم را تماشا کرد تا نگرانی ها در مورد احتمال صدمه دائمی به چشمش برطرف شود. پزشک باشگاه فنرباغچه هم تایید کرد که مصدومیت این مهاجم باتجربه جدی نبود.

 

او با انتشار پست زیر در اینستاگرام خود به هوادارانش اطمینان داد که خطری وی را تهدید نمی کند: «باید از شما به خاطر دعاهایتان پس از آسیب دیدگی شب گذشته ام و نیز از تیم پزشکی باشگاه به خاطر توجه خاطری که به من داشتند تشکر کنم.

یک پارگی جزئی در پلکم اتفاق افتاد که امروز صبح در بیمارستان و پس از آزمایشات مشخص شد چشمم آسیبی ندیده است. همه چیز خوب است و از این اتفاقات در فوتبال می افتد. در هر صورت به خاطر پیروزی تیم بسیار خوشحالم و از حالا روی بازی بعدی تمرکز دارم. به پیش فنر.»

 

 

 

1155561

 

دیدگاه‌ها