کد خبر : 1372487 | 24 آبان 1395 ساعت 11:06 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت آرام تیم صدرنشین لیگ دسته اول

این نیمکت تیم صدرنشین رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور است: سپیدرود رشت.

به گزارش "ورزش سه"، نیمکتی که در راس آن علی نظر محمدی است؛ دروازه بان سابق تیم داماش گیلان. دروازه بانی که وقتی سودای سرمربیگری به ذهنش آمد و ندایش را سر داد خیلی ها او را جدی نگرفتند! اما امروز نشان داد عشق به مربیگری در وجودش نهفته است و می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. صدرنشینی با تیمی که اولین فصل حضور خود را در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تجربه می کند آن هم با پرداختی 7 درصد به بازیکنان شاهکار است!


ابتدای فصل برای علی نظر محمدی فصل پرهیاهویی بود. دروازه بانی که در دوران بازیگری گاها با نمایش های عجیبش بعد از دفع توپ و گاها تمارض و وقت کشی در معرض نگاه ها قرار می گرفت در عرصه مربیگری با هیاهوهای کنار زمین دوباره زوم رسانه ها را به سمت خود چرخاند. اما اعلام محرومیت سه جلسه ای از سوی کمیته انضباطی و کسب 7 امتیاز از روی سکوها علی نظر محمدی را به این باور رساند که برای امتیازگیری نیازی به این کار نیست...

 

1156900


در بازی با مس کرمان علی نظر محمدی را آرام تر از همیشه دیدیم. او بازی با جدیت را در رختکن به شاگردانش گوشزد کرده بود و با شروع بازی ترجیح داد روی نیمکت بنشیند. ارمغان ایده هایش نیز کسب سه امتیاز و بازگشت دوباره سپیدرود به صدر جدول بود.


حضور پویا نزهتی روی نیمکت سپیدرود نیز یکی از اتفاقات جالب بازی با مس کرمان بود. این نشان می دهد علی نظر محمدی تیم خوبی بسته. تیمی با تلفیق از بازیکنان جوان و باتجربه.

 

1156901


حیف است این تیم محبوب و مردمی به بهانه مشکلات مالی خسته شود و در گذر از خط پایان به مشکل بربخورد. سپیدرود می تواند مردم شهر رشت را خوشحال کند. شور و نشاط را به فوتبال این شهر برگرداند. اگر این مهم درک شود حتما مسئولان شهر به کمک سپیدرود خواهند آمد.

دیدگاه‌ها