کد خبر : 1372583 | 24 آبان 1395 ساعت 15:16 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

سرمربی آرژانتین: حرف‎های مسی درست بود

آرژانتین پس از کسب تنها 2 امتیاز از 4 بازی اخیر خود در انتخابی جام جهانی اوضاع مناسبی ندارد و به خصوص شکست 3-0 برابر برزیل، فشارها روی سرمربی و بازیکنان این تیم را افزایش داده است.

سرمربی آرژانتین: حرف‎های مسی درست بود

به گزارش "ورزش سه"، شکست در زمین برزیل موجی از انتقادات را روانه تیم ملی آرژانتین کرده است. مسی پس از پایان آن بازی در مصاحبه با خبرنگاران، وضعیت آلبی سلسته را مزخرف توصیف کرد.

 

 

1156994

 

 

ادگاردو بائوسا، امروز در کمپ ازیزا در بوینس آیرس و در نشست خبری بازی فردا مقابل کلمبیا به خبرنگاران گفت: «امتیازات زیادی را از دست داده ایم و طبیعی است که از ما انتقاد کنند. هر کسی به شیوه خود اعتراض می کند و در این چند روز، اظهارنظرهای مختلفی را شنیده ام؛ با این حال وضعیت خوبی دارم و با قدرت به کارم ادامه می دهم.

می دانم که چه کاری برای خروج از بحران باید انجام دهیم و انتظار دارم برابر کلمبیا، بهتر از گذشته بازی کرده و آرژانتینی متفاوت را شاهد باشیم.

گفته های مسی؟ معتقدم حرف های او درست بود. در 4 بازی 8 گل خورده ایم و این نگران کننده است؛ حتی بیشتر از آمار ضعیف گلزنی مان.

در مورد همه چیز با بازیکنانم حرف می زنم؛ حتی در مورد شیوه بازی و آنها در این مورد با من هم عقیده هستند. حمایت مسی و دیگر بازیکنانم را با خود دارم.»

دیدگاه‌ها