کد خبر : 1375717 | 08 آذر 1395 ساعت 13:04 | 55.8K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از لباس پرسپولیس مشهد با حضور تاج

مراسم رونمایی از لباس تیم فوتبال پرسپولیس مشهد با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، در این مراسم که با حضور مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، علی ظهورنیا، مدیرعامل باشگاه، هاشم حسینی، قائم ‌مقام باشگاه، سعید صیامی و مصطفی صنوبری، مربیان و جمعی از بازیکنان پرسپولیس مشهد برگزار شد، از لباس تیم پرسپولیس مشهد رونمایی شد.


مهدی تاج روی این لباس که شماره ۹ و نام مرحوم کاظم غیاثیان روی آن نوشته شده بود به یادگار امضا کرد.


رییس فدراسیون فوتبال در این مراسم گفت: «اعتقاد راسخی در این خصوص دارم که هر باشگاه ورزشی با توجه به توان و ظرفیت اجتماعی که در جامعه ایجاد می‌کند، یک زندان را تخریب می‌کند و ناهنجاری‌ها را کاهش می‌دهد.»


وی با تاکید بر پتانسیل بالای فوتبال در فرهنگ‌سازی افزود: «برای مثال در روز بازی ایران و کره‌جنوبی که عصر تاسوعا برگزار شد، شاهد بودیم که به زیبایی هواداران با حفظ شعائر و رعایت مسائل دینی و مذهبی به حمایت از تیم کشورمان نیز پرداختند. برای تیم پرسپولیس مشهد آرزوی موفقیت می‌کنم و تاکید می‌‌کنم که فارغ از نتیجه این تیم در لیگ، ظهورنیا، مدیرعامل این باشگاه، قدمی نیکو و خوب برداشته‌است.»

 

1159897


وی افزود: «بخشی از جوانان به بازی در این تیم مشغول می‌شوند، جمعی به حمایت از آنها می‌پردازند و چه بهتر که جوانان زیادی درگیر و مشتاق به ورزش و فوتبال شوند تا انشالله شاهد خدمات خیر به جامعه باشیم. هرکس پولی در ورزش خرج کند باید دستش را بوسید.»

 

1159898


وی در پایان خاطرنشان کرد: «در اهمیت بحث اجتماعی فوتبال همین بس که وقتی تیم ملی به جام جهانی می‌رود، تمامی ملت خوشحال می‌شوند و به خیابان می‌آیند تا جشن بگیرند. این موضوع با این درجه از اهمیت با هیچ موضوعی قابل مقایسه نیست.»


گفتنی است سرمربیگری پرسپولیس مشهد بر عهده سعید جوشش در لیگ دسته سوم فوتبال ایران خواهد بود.

دیدگاه‌ها