کد خبر : 1376509 | 11 آذر 1395 ساعت 20:17 | 76.6K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان وجود نداشت که بایستد

ماجرای درگیری استقلال و صبا از زبان الهامی

مربی تیم فوتبال صبای قم می گوید که منصوریان کلماتی را به کار برد که لیاقت خود اوست.

ماجرای درگیری استقلال و صبا از زبان الهامی

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در پایان بازی با استقلال درباره درگیری های رخ داده گفت: «منصوریان از کلمه ای استفاده کرد که نمی توانم اکنون آن را تکرار کنم. گزارشگر قمی نیز این جملات را شنید. او این کلمات را گفت و به سینه من زد و رفت که آن کلمه "خود" منصوریان است و اگر وجود داشت می ایستاد تا جوابش را بدهم.»


او ادامه داد: «منصوریان به خرمگاه گفت که جلو بیاید زیرا او خودش وجود نداشت که بماند. باخت به استقلال اولین و آخرین باخت صبا نیست اما منصوریان خودش بچه پایین شهر است و باید می ماند تا جوابش را می دادم. البته ناسزا گویی نکرد اما حرفی که او زد را گزارشگر نیز شنید. منصوریان چیزی که لایق خودش بود را به من گفت اما فحاشی نکرد.»


الهامی در ادامه با انتقاد از رفتارهای سرمربی استقلال عنوان کرد: «منصوریان با "شومن" بازی به سرمربی گری استقلال رسید اما باید بداند که با این کارها موفق نمی شود. هرچند عده ای می گویند من استقلال نبودم و ابایی ندارم که آن را بگویم. از این به بعد هم من را استقلالی ندانید. دوره "شومن" بازی تمام شده است.»


او در ادامه تصریح کرد: «آقای منصوریان! چرا حرف می زنی و فرار می کنی؟ کاری ندارم که بعد از این اتفاقات من را محروم خواهند کرد یا نه اما من پایین شهری هستم و ادعای بالا شهری بودن ندارم و منصوریان مطمئن باشد که پاسخ او را می دهم.»


الهامی در پایان در واکنش به توصیه خرمگاه به مرفاوی مبنی بر عدم استفاده از او، گفت: «خرمگاه بی جا کرده است و او باید به فکر خودش باشد.»

دیدگاه‌ها