کد خبر : 1377703 | 16 آذر 1395 ساعت 10:38 | 14.9K بازدید | 1 دیدگاه

اختلاف در هیات مدیره بالا گرفت

چرا سرمربی ماشین سازی انتخاب نشد؟

ماجرای انتخاب سرمربی جدید ماشین سازی، اختلاف هایی را نزد اعضای هیات مدیره این باشگاه ایجاد کرده است.

چرا سرمربی ماشین سازی انتخاب نشد؟

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از استعفای رسول خطیبی از سرمربیگری تیم ماشین سازی، هیات مدیره این باشگاه قرار بود در اولین جلسه خود در روز شنبه سرمربی جدید را انتخاب کند اما حالا 4 روز می گذرد و هیچ خبری از سرمربی جدید نیست. پس از اینکه هیات مدیره باشگاه 8 گزینه را برای سرمربیگری تیم ماشین سازی اعلام کرد، گمانه زنی ها در این خصوص بالا گرفت. برخی از حضور فرهاد کاظمی گفتند و برخی دیگر اعتقادداشتند تونی اولیویرا به ایران برمی گردد. در این میان نام چند گزینه نیز جسته و گریخته مطرح می شد.


با وجود همه مسائل اما در فاصله دو روز قبل از دیدار با ذوب آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر هنوز سرمربی جدید ماشین سازی انتخاب نشده است.


مشکلی که باعث شده سرمربی ماشین سازی انتخاب نشود، اختلاف نزد برخی اعضای هیات مدیره است. مدیران باشگاه تبریزی در جلساتی که امروز و دیروز برگزار کردند هرکدام بر سر گزینه های خود پافشاری می کنند و به همین خاطر هنوز جمع بندی حاصل نشده است. 


این در حالی است که بعد از جلسه امروز هیات مدیره حامد نجفی، قائم مقام باشگاه ماشین سازی و فرزند شهردار تبریز نیز از سمتش استعفا کرد تا اختلافات علنی شود. از سوی دیگر زمان جلسه بعدی ماشین سازی مشخص نیست و در چنین شرایطی جز اینکه قعرنشین کنونی لیگ برتر ضربه بخورد، فایده دیگری حاصل نمی شود. 


از آنجایی که مسئولان ماشین سازی اعلام کردند در بازی با ذوب آهن دستیاران رسول خطیبی تیم را هدایت می کنند، بعید است تا بعد از این مسابقه سرمربی جدید انتخاب شود.  شاید اگر مسئولان ماشین سازی هرچه سریعتردست به کار نشوند، تیمشان بیش از این متضرر شود و در ادامه فصل نیز نتواند خود را از انتهای جدول جدا کند.

دیدگاه‌ها