کد خبر : 1378852 | 20 آذر 1395 ساعت 14:45 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

ریسک خطرناک زیدان پیش از جام‌جهانی باشگاه‌ها

زین الدین زیدان برای بازی امشب مقابل دپورتیوو به رونالدو، بنزما و لوکا مودریچ استراحت داده و پس از دو سال و نیم، رئال بدون حضور هیچ یک از اعضای مثلث BBC به میدان خواهد رفت.

ریسک خطرناک زیدان پیش از جام‌جهانی باشگاه‌ها

به گزارش "ورزش سه"، برای اینکه به آخرین باری که رئال بدون BBC به میدان رفت برسیم، باید دو سال و نیم عقب رفته و به بازی این تیم با سلتا در می 2014 اشاره کنیم.

 

هفته 37 لالیگای فصل 2013-2014 بود که رئال به دلیل مصدومیت مینیسک بنزما و مشکل عضلانی کریستیانو، بدون این دو بازیکن به مصاف سلتا رفت. گرت بیل هم که مشکلی نداشت به تصمیم آنچلوتی روی نیمکت نشست و به میدان نرفت تا رئال 2-0 برابر سلتای لوئیس انریکه بازنده شود.

 

در آن بازی موراتا مهاجم رئال بود و پشت سر وی نیز مودریچ و ایسکو بازی می کردند. خط میانی کهکشانی های نارنجی پوش در آن بازی، در اختیار ژابی، خدیرا و کاسیمیرو بود.

 

بدین ترتیب رئال آخرین شانس خود برای قهرمانی را از دست داد و سرنوشت را به اتلتیکو و بارسلونا سپرد. در نهایت نیز روخی بلانکوس ها در نوکمپ قهرمانی را جشن گرفتند.

 

 

1160734

 

 

دو سال و نیم بعد، رئال بار دیگر بدون بنزما، بیل و رونالدو به میدان خواهد رفت.

 

گرت بیل که دو هفته ای است دچار مصدومیت شده و تا اواخر بهمن ماه نیز باز نخواهد گشت؛ اما بنزما و رونالدو با تصمیم فنی زیدان امشب بازی نخواهند کرد. این تصمیم زیدان پیش از شروع جام جهانی باشگاه ها در ژاپن، شاید بار دیگر به ضرر ئال تمام شود.

 

موراتا، لوکاس و ماریانو، تنها مهاجمان این تیم برابر دپورتیوو هستند؛ در حالیکه رئال برای حفظ فاصله 6 امتیازی به بارسلونا، امشب باید سه امتیاز را کسب کرده تا صدرنشینی خود در سال 2016 را نیز قطعی کند.

دیدگاه‌ها