کد خبر : 1379484 | 22 آذر 1395 ساعت 19:33 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری برابر طلسم 10 ساله بارسلونا

بارسلونا در دیدار تکراری مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر حریفی قرار می گیرند که خیلی با آن غریبه نیستند.

اونای امری برابر طلسم 10 ساله بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا باز هم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر حریف سرشناس فرانسوی خود قرار خواهد گرفت. نماینده اسپانیا البته اصلا با این تیم غریبه نیست زیرا در سالهای گذشته تقابل های زیادی با این تیم تجربه کرده است.


بارسلونا و پاری سن ژرمن پیش از این در 9 دیدار برابر یکدیگر قرار گرفته اند که 4 برد سهم بارسلونا، 3 دیدار تساوی و دو دیدار با پیروزی تیم فرانسوی به پایان رسیده است. بارسایی ها در این 9 دیدار 16 مرتبه موفق به باز کردن دروازه حریف خود شده اند و البته 11 گل دریافت کرده اند.

 

یکی از بزرگترین پیروزی های بارسونا برابر پاری سن ژرمن به فینال مسابقات جام در جام اروپا در سال 97 باز می گردد. در این دیدار بارسلونا توانست با تک گل رونالدو از روی نقطه پنالتی حریف خود را شکست دهد تا یکی از جام های اروپایی را کسب کند.

حضور اونای امری در پاری سن ژرمن یکی دیگر از موضوعاتی است که این دیدار را جذاب می کند. امری سالهای زیادی در لالیگا و به ویژه در سویا برای بارسلونا دردسرساز شده و به خوبی از نقاط ضعف و قوت این تیم آگاهی دارد تا حضور او در این بازی کفه ترازو را به نفع پاری سن ژرمن اندکی سنگین کند.

 

بارسلونا البته از دیدار با این تیم خاطرات خوبی دارد و در سالهای گذشته در تقابل با این تیم کار سختی برای صعود در مرحله بعد نداشته است. همچنین آبی اناری ها بعد از سال 2007 که در مرحله یک هشتم برابر لیورپول حذف شدند، هرگز در این مرحله حذف نشده اند.

دیدگاه‌ها