کد خبر : 1379895 | 24 آذر 1395 ساعت 12:02 | 36.7K بازدید | 1 دیدگاه

چه کسی در استقلال راست می گوید؟

احکام سنگین باشگاه استقلال برای دوستان اکبرپور

باشگاه استقلال که در ابتدای هفته با افشاگری اکبرپور مورد انتقاد قرار گرفته بود، افشاگران را جریمه کرد.

احکام سنگین باشگاه استقلال برای دوستان اکبرپور

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اتفاقات اخیر و اعتصاب تیم جوانان تیم فوتبال استقلال در نهایت کمیته انضباطی باشگاه استقلال به این مساله ورود و با تشکیل رأی لازمه را صادر کرد.

 

بر این اساس، سعید طرزی سرپرست تیم جوانان استقلال علاوه بر اخراج، به 5 سال محرومیت از فعالیت در رده‌های پایه و حضور در باشگاه استقلال محکوم و همچنین 80 درصد قرارداد وی نیز کسر شد. 

 

از طرفى گرم رودى مربى تیم جوانان استقلال نیز اخراج و 80 درصد مبلغ قرارداد وى نیز کسر گردید.

 

باشگاه استقلال با توجه به اینکه سیاوش اکبرپور از سمت خود استعفا کرده ، برای او حکمی صادر نکرد و طبق گفته مسولان به نوعى در حق وى لطف شده است.

 

کمیته انضباطی باشگاه استقلال در خصوص پرونده تعلیق مربیگری علی سامره در تیم امید استقلال هم تشکیل جلسه داد اما با توجه به اینکه قرار است این پرونده بیشتر مورد بررسى قرار گیرد بر همین أساس صدور رأی به جلسه دیگری موکول گردید.

 

محسن بزرگى معاونت حقوقى باشگاه استقلال گفت :با توجه به نشستى که برگزار شد در نهایت سعید طرزى سرپرست تیم جوانان استقلال اخراج و به ٥ سال محرومیت از حضور در باشگاه استقلال محکوم و همچنین ٨٠ درصد قراردادش کسر گردید.

 

وى ادامه داد :از طرفى گرم رودى مربى تیم جوانان نیز طی رأی صادر شده اخراج و ٨٠ درصد قراداد وی نیز کسر خواهد شد.

معاونت حقوقی باشگاه استقلال در پایان درباره پرونده علی سامره گفت :با توجه به جلسه ای که برگزار گردید قرار شد در جلسه دیگرى رأی وی نیز صادر شود چرا که باید تحقیقات این پرونده کامل شود.

دیدگاه‌ها