کد خبر : 1380749 | 28 آذر 1395 ساعت 09:15 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی سیتی - آرسنال

دو تیم منچسترسیتی و آرسنال، امروز در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی سیتی - آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که فاصله کمی با هم در جدول دارند و این دیدار می‌تواند در رقابتشان برای حضور در تیم‌های بالای جدول تاثیر بسیاری بگذارد.

 

سیتی با 33 امتیاز از 16 بازی در رده چهارم قرار گرفته و در هفته های اخیر با نتایج ضعیفی که کسب کرده، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.شاگردان گواردیولا در 5 بازی اخیرشان تنها 2 پیروزی کسب کرده اند و 2 شکست و 1 تساوی نتیجه تلاش آنها دراین 5 دیدار بوده است.

 

گواردیولا به دنبال خروج از این فشار است و امیدوار است با کسب پیروزی در این دیدار حساس، دومین پیروزی پیاپی اش را کسب کند.

 

1164476

 

در سوی دیگر آرسنال نیز در چند هفته اخیر 2 بار دچار لغزش شده و رده دوم جدول را از دست داده است. شاگردان ونگر در 5 بازی اخیرشان 3 پیروزی و 2 شکست کسب کرده اند.

 

شاگردان ونگر با یک بازی کمتر، 9 امتیاز با صدر جدول اختلاف دارند و اگر می‌خواهند به رقابتشان ادامه دهند باید در این دیدار به پیروزی برسند. در 5 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای آرسنال و 2 تساوی ثبت شده و سیتی موفق به کسب پیروزی نشده و از همین رو چالش سختی پیش روی گواردیولا قرار دارد.

 

ونسان کمپانی و گوندوگان به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند و سرجیو آگوئرو و فرناندینیو به علت محرومیت برای این بازی آماده نخواهند بود. در سوی دیگر دینز کازورلا و مصطفی به علت مصدومیت نمی‌توانند توپ‌چی ها را همراهی کنند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1164477

دیدگاه‌ها