کد خبر : 1382000 | 03 دی 1395 ساعت 14:26 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاظمی: هر دو بازیکن را از تیم کنار گذاشتم

به زودی راجع به صادقیان تصمیم گیری می‌کنم

سرمربی ماشین سازان در رابطه درگیری دو ستاره تیمش می گوید هر دو بازیکن را از مجموعه تیم کنار گذاشتم تا در اسرع وقت درباره آنها تصمیم گیری کنم.

به زودی راجع به صادقیان تصمیم گیری می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی پس از حضور روی نیمکت ماشین سازان، در رابطه با شرایط کاری در این تیم و حواشی ایجاد شده می گوید:


نتایج ماشین سازی جبران می شود


به نسبت زمانی که برای بازی در برابر سیاه جامگان داشتیم توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم، به هرحال زمانی که برای حضور در اولین دیدارمان داشتیم کم بود و با این وجود همه تلاش مان را کردیم تا بتوانیم در برابر حریف موفق ظاهر شویم، بازیکنان مان هم به خوبی ظاهر شدند اما نتوانستیم با امتیاز از مشهد برگردیم، این اتفاقی است که به زودی جبران می شود.


در نیم فصل دوم به بازی ها برمی گردیم


در نیم فصل دوم می توانیم به بازی های لیگ برگردیم و نتایج مان را جبران کنیم، به مرور زمان و با تمرینات متفاوتی که انجام خواهیم داد، خودمان را از جایگاه فعلی خارج می کنیم و از رده ای که در جدول رده بندی داریم صعود می کنیم.


پتانسیل آسیایی شدن داریم


تیم ماشین سازی پتانسیل بالایی برای موفقیت در فوتبال ایران دارد، این تیم با توجه به امکانات، بازیکنان و هوادارانی که دارد می تواند نه تنها در لیگ برتر به موفقیت برسد؛ بلکه می تواند آسیایی شود، اما برای این امر نیاز به زمان دارد، ان شاءالله از فصل آینده می توانیم موفقیت های این تیم را کلید بزنیم، ما باید تمرینات تاکتیکی خودمان را در تیم دیکته کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم و هواداران تیم ماشین سازی را خوشحال کنیم. این نیاز به زمان دارد.


باید خودمان را تقویت کنیم


ما نیاز داریم خودمان را تقویت کنیم، مهم ترین خطی که ما در آن احساس ضعف می کنیم، خط حمله است، ما باید مهاجمان زهرداری داشته باشیم تا بتوانیم از زحمات بازیکنان نهایت استفاده را ببریم و آنها را به بار بنشانیم.


در اسرع وقت راجع به هر دو بازیکن تصمیم می گیرم


اتفاق مهمی که در تیم افتاده است درگیری دو بازیکن است، پیام صادقیان و کاخا با یکدیگر درگیر شدند. من هم فورا هر دو بازیکن را کنار گذاشتم، اصولا بی انضباطی در تیم من جایی ندارد و به محض اینکه ببینم بازیکنان و یا عواملی باعث به هم ریختن جو تیم می شوند خیلی سریع برخورد می کنم و فورا درباره آن تصمیم گیری می کنم.


اخراجی در کار نبوده است


البته درگیری مهمی نبود، یک درگیری لفظی بین این دو بازیکن بود و بعد از این اتفاق هم هر دو بازیکن را کنار گذاشتم تا در اسرع وقت درباره آنها تصمیم گیری کنم، اتفاق به وجود آمده آنقدر بزرگ نبود که بخواهیم از اخراج و کمیته انضباطی و ... استفاده کنیم، به زودی درباره هر بازیکن تصمیم گیری می کنم تا مجموعه تیم به هم نریزد و بتوانیم بدون حاشیه به کارمان ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها