کد خبر : 1382603 | 05 دی 1395 ساعت 17:49 | 58K بازدید | 0 دیدگاه

حاتمی: منصوریان و رحمتی با هم دوست باشند

فرزاد حاتمی مهاجم تیم تراکتورسازی از موفقیت در دیدار حساس مقابل نفت کاملا خرسند است.

حاتمی: منصوریان و رحمتی با هم دوست باشند

به گزارش "ورزش‌سه" از میکسدزون ورزشگاه تختی، حاتمی درباره پیروزی امروز گفت: برد خوبی در آخرین بازی نیم فصل به دست آوردیم و خداراشکر سه امتیاز را به دست آوردیم.  هم ما و هم تیم نفت خسته بودیم، آنها تیم جنگنده ای بودند و توانستند بازی خوبی ارائه دهند.


مهاجم تراکتورسازی درباره زمین ورزشگاه تختی هم گفت: زمین تختی خراب است و گل آلود بودن آن باعث شد تا نفس زیادی از بازیکنان گرفته شود. 


وی درباره تقویت تیم تراکتورسازی و ادامه رقابت این تیم با پرسپولیس بر سر کسب قهرمانی گفت: خدا را شکر دو بازیکن خوب پرسپولیس هم به جمع ما پیوستند و باعث تقویت تیم ما شدند، هر دو بازیکنان موفق و خوش اخلاق با تکنیکی هستند و به امید خدا با تقویت تیم می توانیم به عنوان قهرمانی برسیم. 


او ادامه داد: اگر می توانستیم امتیازات داخل خانه را کامل بگیریم اکنون با حداقل 37 امتیاز در صدر قرار داشتیم اما کاری نمی شود کرد فوتبال همین است. 


حاتمی در پایان در رابطه با نظر در مورد مهدی رحمتی و کری ای که با او چند هفته پیش خوانده بود گفت: در گلرهای ایران هیچ کسی از مهدی رحمتی به من نزدیکتر نیست، هم او و هم علی منصور را بسیار دوست دارم دیروز فهمیدم میانه شان شکرآب شده است، اگر این دو رابطه خوبی با هم داشته باشند موفقیت استقلال اصلا دور از ذهن نیست.

دیدگاه‌ها