کد خبر : 1382861 | 06 دی 1395 ساعت 18:14 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

محمدرضا زادمهر:

حیف است پرسپولیس از طاهری محروم شود

دکتر محمد رضا زادمهر که در 15 سال اخیر همراه جعفر کاشانی بیشترین حضور را در گروه مدیریتی پرسپولیس داشته است، می گوید که حیف است پرسپولیس از وجود مدیری مثل طاهری محروم شود.

حیف است پرسپولیس از طاهری محروم شود

زادمهر در گفتگو با "ورزش سه"، این بحث را در مورد شایعه استعفای طاهری بیان می دارد. شایعه ای که از مبحث رسیدن طاهری به سن بازنشستگی نشات گرفته است.

زادمهر افزود: «همه ما از آقای کاشانی و بنده گرفته تا آقای طاهری و دیگران به قانون احترام می گذاریم اما باید گفت که قانون نباید باعث دور شدن مدیران موفق از مدیریت های ورزش باشد؛ چنانچه در جاهایی مثل کابینه دولت هم وزرای موفقی داریم که از سن بازنشستگی عبور کرده اند اما مدیر دولت حاضر نیست کشور را از مدیریت آنها محروم کند.»


وی درباره طاهری افزود: «بر آیند عملکرد آقای طاهری چه در بخش صنعت، چه در صندوق پیشکسوتان و چه در پرسپولیس از دید من مثبت بوده است.»

زادمهر درباه نقل و انتقالات پرسپولیس می گوید: «با هیچ کس مذاکره نکرده ایم و حاضر نیستیم پیش از فصل نقل وانتقالات ،با کسی مذاکره کنیم؛ اما درباره نقل و انتقالات تابع تصمیم و نظر آقای برانکو هستیم. چه درباره بازیکنان اوکراینی که برخی آنها را فاقد کیفیت لازم می دانند و چه درباره بازیکنانی که قصد داریم جذبشان کنیم.»

وی درباره فهرست جدید عنوان می دارد: «بله آقای برانکو اسامی مردان مورد نیاز و مازاد را اعلام کرده ولی تا آغاز فصل نقل و انتقالات از ارائه نام آنها متاسفانه معذورم.»
زادمهر عنوان کرد: «خوشحالیم که بازیکنانی را داریم که در نیم فصل برای ما اصلا هم بازی نکرده اند اما کیفیت تیم ما چنان خوب است که چنین بازیکنانی هم طالب دارند و این نشان دهنده بهره مندی ما از یک تیم خوب و با کیفیت است. امروز درباره شهاب زاهدی و محمد رحمتی بحث شد و این دو که از تیم های دیگر خواهان دارند احتمالا از جمع ما جدا خواهند شد.»

 

زادمهر در پایان گفت: «ما در 2 سال اخیر موفق بودیم چون هدف اولیه ما ایجاد آرامش در تیم بوده است. این آرامش به صورت 2 طرفه از جمع تیم به مدیریت و از مدیریت تا کادر فنی و نفرات تیم به طور یکنواخت، القا شده است؛ حتی اسپانسر ما هم در مسیر رسیدن تیم به آرامش به مجموعه مدیریت باشگاه کمک کرده است.»

دیدگاه‌ها