کد خبر : 1383119 | 07 دی 1395 ساعت 18:23 | 128.7K بازدید | 1 دیدگاه

در انتظار تصمیم منصوریان و باشگاه استقلال

رحمتی و حرف هایی که علنی نشد

تاکید مدیرعامل و سرپرست استقلال روی موضوع سیدمهدی رحمتی و اینکه صحبتی درباره وی انجام نگرفته است کاملا عجیب به نظر می رسد.

رحمتی و حرف هایی که علنی نشد

به گزارش "ورزش‌سه"،  در شرایطی که انتظار می رفت ادامه کار یا عدم حضور مهدی رحمتی مهمترین خبر جلسه استقلالی ها باشد این اتفاق رخ نداد و اعلام شد هیچ بحثی درباره جدایی رحمتی صورت نگرفته و منصوریان پیش از جلسه گفته است رحمتی در بین نفرات خروجی اش قرار ندارد. این در حالی است که پیش از جلسه صحبت هایی متفاوت درباره تصمیم منصوریان به گوش می رسید که ظاهرا وی در جلسه مجاب شده فعلا در این زمینه تصمیم نگیرد.

 


نکته مهم در حرف های افتخاری جملات او درباره لزوم تجدیدنظر رحمتی درباره رفتارهای گذشته این بازیکن است و اینکه او باید دوباره اعتماد منصوریان را جلب کند. این جملات احتمالا به این معناست که شماره یک استقلال در دور تازه تمرینات سیدحسین حسینی خواهد بود و رحمتی باید برای پس گرفتن جایگاهش بجنگد. چیزی که البته خود رحمتی هم در مصاحبه های دیروزش اعلام کرده اما واقعا عمل به آن ساده نیست چراکه او از شروع فوتبالش در لیگ برتر از 16 سال پیش شماره یک بوده و به ندرت نیمکت نشین گلر دیگری شده است. به خصوص در سن و سالی که رحمتی دارد و سخت است او را در قامت یک بازیکن ذخیره تصور کرد. 

 


مساله ای دیگر، انتشار خبر جدایی قطعی رحمتی از استقلال در شرایطی بود که جلسه بین مدیرعامل و منصوریان ادامه داشت که به نظر می رسید نزدیکان سرمربی در پاسخ به خبرنگاران این خبر را اعلام کرده اند. موضوعی که نشان می دهد رحمتی در کادرفنی استقلال مخالفانی جدی دارد. 

 


در نهایت باید تا روز انتشار فهرست خروجی های استقلال صبر کرد. چیزی که مشخص است امروز جسارت لازم برای اعلام این خبر وجود نداشت؛ شاید کادرفنی و مدیران در حال سنجش و محک زدن افکار عمومی اند شاید هم اساسا موضوع عدم همکاری با رحمتی به بایگانی رفته باشد.

دیدگاه‌ها