کد خبر : 1383340 | 08 دی 1395 ساعت 18:37 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح باشگاه‌نفت در خصوص‌ممنوع الفعالیت‌شدن

روابط عمومی باشگاه نفت با اعلام اینکه هیچ نامه ای در خصوص ممنوع الفعالیت شدن این باشگاه ارسال نشده است، از حضور پرقدرت این تیم در نقل و انتقالات خبر داد.

توضیح باشگاه‌نفت در خصوص‌ممنوع الفعالیت‌شدن

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که با توجه به بدهی‌های معوقه باشگاه نفت، اعلام شد این تیم از حضور در نقل و انتقالات در نیم فصل محروم خواهد بود، حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی این باشگاه در این خصوص جوابیه‌ای را در اختیار "ورزش سه" قرار داد.

وی در این خصوص گفت: «هیچ نامه ای برای باشگاه نفت نیامده است. آقای فتاحی هم در مصاحبه شان اعلام کرده اند تمام باشگاه های بدهکار نمی توانند در نقل و انتقالات حضور داشته باشند. البته این تصمیم هم توسط سازمان لیگ اجرایی نشده و سوال بنده این است که چرا در آستانه دیدار حساس نفت برابر سپاهان در جام حذفی باید باشگاه ما مورد خطاب قرار گیرد و به دنبال ایجاد حاشیه باشند؟»

وی با اعلام اینکه مشکلی برای حضور در نقل و انتقالات نخواهند داشت گفت: «باشگاه نفت با قوت در نقل و انتقالات شرکت می کند و هرگز هم ممنوع الفعالیت نیست. صراحتا باید بگوییم باشگاه نفت به رغم بلاتکلیفی های مالک باشگاه 43 درصد تا به امروز پرداختی داشته و حتی تشکر آقای دایی را نیز در این زمینه در پی داشته است. شاید کمتر تیمی تا به اینجای فصل توانسته با توجه به مشکلات اقتصادی اینچنین پرداختی به بازیکنان و دیگر اعضای خود داشته باشد.»

وی با اعلام اینکه برخی در صدد ایجاد حاشیه در این تیم در آستانه دیدار حساس برابر سپاهان در جام حذفی هستند، گفت: «خیلی باشگاه ها بدهکار هستند که نیاز به نام بردن آنها نیست اما اهالی فوتبال می دانند که چه باشگاه‌هایی بدهکارند و به چه مبالغی. برخی باشگاه ها حتی بیش از 10 میلیارد بدهی دارند. مالک باشگاه نفت نیز به تعهدات خود در قبال بدهی ها پس از رفع بلاتکلیفی ها و برطرف شدن موانع موجود پایبند خواهد بود و جای تقدیر دارد به رغم بلاتکلیفی نفت با احساس مسئولیت 43 درصد پرداختی به تیم داشته اند و این سوای پاداش هایی است که در خصوص پیروزی‌ها و نتایج تیم به اعضا در نظر گرفته شده است. حال روا نیست وقتی بخش خصوصی در فوتبال اینگونه هزینه می کند شاهد چنین هجمه ها و شایعاتی باشیم و مطمئن باشید با قدرت در نقل و انتقالات حضور خواهیم داشت و هیچ تهدید و نامه‌ای متوجه باشگاه در این زمان نیست.»

دیدگاه‌ها