کد خبر : 1384088 | 12 دی 1395 ساعت 09:27 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج مرتضی تبریزی درست بود

ایرانپوریان: جواب اعتماد کی‌روش را می‌دهم

مدافع ملی پوش تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تلاش زیادی انجام داده به تیم ملی فوتبال دعوت شود.

ایرانپوریان: جواب اعتماد کی‌روش را می‌دهم

محمد ایرانپوریان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره دعوت شدنش به تیم ملی فوتبال عنوان کرد: «خداراشکر می کنم که توانستم نظر کارلوس کی روش را جلب کنم. امسال تلاش زیادی کردم تا با بازی های خوب بتوانم ابتدا برای تیمم موثر باشم و در نهایت نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم. از کی‌روش تشکر می کنم و امیدوارم جواب اعتمادش را بدهم.»


او ادامه داد: «واقعا خوشحال هستم که می‌توانم پیراهن تیم ملی را برتن کنم. نهایت تلاشم را می کنم تا بتوانم کی روش را راضی نگه دارم و به مهره ای مفید تبدیل شوم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.»


مدافع تراکتورسازی درباره بازی دیروز تیمش مقابل ذوب آهن عنوان کرد: «بازی سنگینی برای ما بود. نیمه اول چنگی به دل نزد اما در نیمه دوم و وقت های اضافی توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. فکر می کنم خوب موقعی گل تساوی را زدیم و در نهایت هم در وقت های اضافی عالی بودیم و به فینال رسیدیم.»


ایرانپوریان درباره اخراج مرتضی تبریزی به خاطر خطایی که روی او انجام داد، گفت: «من فکر می کنم تصمیم داور درست بود؛ چون تبریزی از پشت مرا زد. کارت زردی که گرفت کاملا درست بود و فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد.»


وی درباره شانس قهرمانی تراکتورسازی افزود: «تا فینال زمان زیادی باقی مانده اما تلاش می کنیم تا قهرمان شویم و هواداران را خوشحال کنیم.»

دیدگاه‌ها