کد خبر : 1384099 | 12 دی 1395 ساعت 10:01 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتماد کی روش به ستاره های لیگ

ایران بدون لژیونرها به مصاف مراکش می‌رود

ایران بدون لژیونرها به مصاف تیم ملی مراکش می رود و گویی کی روش هیچ ابایی از این جدال ندارد.

ایران بدون لژیونرها به مصاف مراکش می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کی روش پیش تر دیدار با کرواسی را به دلیل عدم آمادگی لژیونرها برای این بازی لغو کرده بود این بار گفته است هیچ مشکلی برای برگزاری بازی با مراکش بدون حضور لژیونرها ندارد و این به خاطر حضور بازیکنان با کیفیت داخلی در اردوی تیم ملی است. 


واقعیت این است که شرایط تیم ملی به نسبت گذشته خیلی تغییر کرده. در حالی که در گذشته ای نزدیک کی روش برای ساختن یک تیم خوب به سراغ بازیکنان ایرانی الاصل در آنسوی مرزها می رفت این روزها آن قدر بازیکن خوب در تیم های داخلی پیدا کرده که می گوید برای انتخاب لیست نهایی و هم چنین چینش ترکیب نهایی دچار سر درد می شود و مجبور می شود که قرص مصرف کند. این یک اتفاق خوب است که نقش باشگاه ها و هم چنین مربیان داخلی در آن پر رنگ است. 


نه فقط یک مربی خاص. بلکه همه مربیان. از عبدالله ویسی گرفته که در استقلال خوزستان و سپاهان امروز به جوانان اعتماد کرده تا مجید جلالی که بهانه اش برای بازی دادن به بازیکنان جوان نشان دادن فوتبال فرداست و دیگر مربیان.


اردوی تیم ملی در باشگاه ایرانیان دبی برای بالا بردن میزان هماهنگی بازیکنان پیش از بازی با قطر است اما لژیونرها به جز میلاد محمدی قادر به همراهی تیم ملی در این اردو نیستند. کی روش که پیش تر نشان داده بود مربی روزهای سخت است و کمتر نگرانی از بابت عدم حضور نام ها در اردوی تیمش دارد، گفته از این فرصت خوب برای ارزیابی ستاره های تازه لیگ برتر استفاده خواهد کرد. ستاره های چون زهیوی، ایران پوریان، ابراهیم زاده، وحید محمد زاده، ساسان انصاری، احسان پهلوان و...


دیدار با مراکش که یکی از تیم های خوب آفریقایی محسوب می شود و از بازیکنانی بهره می برد که در تیم های خارجی توپ می زند یک دیدار خوب برای ارزیابی این بازیکنان خواهد بود. به خصوص که کی روش قصد دارد رفته رفته تیم را جوان تر کند. بعد از خداحافظی کی روش با ستاره های چون علی کریمی  - جواد نکونام و ... او به این نتیجه رسیده که چند بازیکن دیگر هم باید بازنشسته شوند و جای خود را به جوان تر ها دهند. 


کی روش با قبول بازی با تیم خوب مراکش در غیاب لژیونرها نشان داده به ستاره های لیگ برتر اعتماد دارد و می خواهد نفس مبارزه با تیم های خوب دنیا را به آنها القاء کند.

دیدگاه‌ها