کد خبر : 1384229 | 12 دی 1395 ساعت 16:44 | 44.3K بازدید | 0 دیدگاه

ماهینی قربانی درخشش ایران پوریان

حسین ماهینی، بازیکن تیم پرسپولیس در شرایطی که برای دیدار با سوریه به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، در لیست جدید تیم ملی جای خود را به محمد ایران پوریان داد.

ماهینی قربانی درخشش ایران پوریان

به گزارش "ورزش سه"، لیست جدید تیم ملی توسط کارلوس کی روش اعلام شد و محمد ایران پوریان سرانجام پس از نمایش های درخشان خود در تیم تراکتورسازی به فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اضافه شد.


با توجه به نمایش های خوب و آمادگی بالای رامین رضاییان می توان از این بازیکن به عنوان انتخاب اصلی کی روش در پست دفاع راست نام برد. اما در لیست جدید، محمد ایران پوریان در حالی جایگزین حسین ماهینی شد که تغییر چندانی در عملکرد مدافع راست پرسپولیس شاهد نبودیم. مدافع راست اصلی تیم پرسپولیس در طول این فصل همیشه به عنوان یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس مدنظر برانکو بوده و در چند بازی هم با توجه به نیاز برانکو ایوانکوویچ در پست غیرتخصصی به کار گرفته شده است تا گره از مشکلات تیم خود باز کند.


با این وصف سرمربی تیم ملی در نهایت نتوانست درخشش مدافع راست تیم تراکتورسازی را نادیده بگیرد و این بازیکن به اردوی تیم ملی فراخوانده شد. ایران پوریان روز گذشته هم در نیمه نهایی جام حذفی پایه گذار گل تساوی قرمزپوشان تراکتور برابر ذوب آهن شد، تا تیمش را در آستانه فتح دومین مقام قهرمانی در مسابقات حذفی قرار دهد. علاوه بر این ایران پوریان در لیگ برتر هم با ارسال 5 پاس گل و 6 بار گلزنی نقش بسزایی در تعقیب و گریز صدر جدول بین تراکتورسازی و پرسپولیس داشته است.


در مجموع و با توجه به اینکه شاهد افت محسوسی از مدافع راست تیم پرسپولیس نبوده ایم، می توان عملکرد درخشان محمد ایران پوریان در ترکیب تراکتورسازی را دلیل اصلی دعوت نشدن ماهینی به تیم ملی دانست.

دیدگاه‌ها