کد خبر : 1385017 | 15 دی 1395 ساعت 18:44 | 59.4K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش باقری برای تمدید حضور در استقلال(عکس)

هافبک آبی ها با حضور بی حاشیه در تمرین این تیم تلاش می کند تا ادامه حضور خود در استقلال را تمدید کند.

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری بازیکن کم حاشیه ای است که اگر اتفاقات ابتدای فصل و قرارداد پرماجرای او را فراموش کنیم، در نیم فصل اول حضور او در استقلال کم حاشیه بوده است.


هافبکی که در ابتدای فصل برای حضور در ترکیب ثابت آبی ها از صبای قم راهی تهران شد و در دو بازی ابتدای فصل نیز جایگاه ثابتی داشت اما پس از آن با تغییر سیستم استقلال تبدیل به بازیکن نیمکت نشین شد و زمان زیادی برای درخشش در ترکیب استقلال نصیب او نشد.


باقری در ادامه روزهای بد خود بعد از نمایشی پرانتقاد برابر نفت تهران در جام حذفی، برابر سپاهان سکونشین شد و در روزهایی که لیست بازیکنان مازاد استقلال در برخی رسانه ها منتشر شده بود، نام او در لیست مازاد استقلال به چشم می خورد. هافبک جوان استقلال اما در شروع دوباره تمرینات این تیم روزهای بی حاشیه خود را با حضور در تمرینات از سر گرفت و در دیدار درون تیمی روز سه شنبه در کنار نمایش درخشانی که داشت با به ثمر رساندن یک گل، تلاش کرد تا دوباره توانایی های خود را به اثبات برساند.


هافبک آبی ها این روزها تلاش زیادی می کند تا دوباره جایگاه خود در تفکرات منصوریان را پیدا کند و جدیت او در تمرین نشان می دهد که باقری به این راحتی ها حاضر به از دست دادن پیراهن استقلال نیست.

 

1171061

دیدگاه‌ها