کد خبر : 1385115 | 16 دی 1395 ساعت 11:04 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

اگر نیت ترکی خداحافظی بود چرا تست داد؟

خداحافظی محسن ترکی از دنیای داوری قطعی شده و او به طور حتم در دور برگشت لیگ برتر قضاوتی نخواهد شد.

اگر نیت ترکی خداحافظی بود چرا تست داد؟ 

به گزارش "ورزش سه"، او دیروز در جریان سمینار داوری در کیش با همه داوران خداحافظی کرد تا راهی برای بازگشت خود نگذارد. پیش تر بعد از اینکه محسن ترکی زمزمه خداحافظی به راه انداخت حسن کامرانی فر – رئیس دپارتمان داوری گفت همه تلاش خود را به کار می گیرد تا محسن ترکی را از این تصمیم منصرف کند و مهدی تاج هم در تماسی تلفنی با این داور از وی خواست به جای خداحافظی از دنیای داوری به قضاوت در دور برگشت لیگ برتر فکر کند. 


اما محسن ترکی دیروز نامه رسمی خداحافظی از داوری را هم نوشت و در اختیار کمیته داوران قرار داد و از سویی با تک تک داوران خداحافظی کرد تا نشان دهد روی تصمیمی که گرفته استوار است و هیچ راه بازگشتی را برای خود متصور نیست. 


محسن ترکی در حالی دست به اجرای این تصمیم زده که در تست آمادگی جسمانی در کیش یکی از بهترین ها بوده و کمتر کسی تصور می کرد با این میزان آمادگی وی تصمیم به خداحافظی از داوری بگیرد و از سویی اگر تصمیم به خداحافظی از داوری داشته چرا در تست شرکت کرده؟ شاید او می خواسته به منتقدین خود ثابت کند قبول نشدن درتست آمادگی جسمانی داوران الیت در دبی فقط یک اتفاق بوده است. 


محسن ترکی 14 سال داور الیت بود اما چون در تست دبی برای سومین بار طی این 14 سال بود که نمره قبولی نمی گرفت به طور اتوماتیک از لیست داوران الیت کنار گذاشته شد. 


قبول نشدن محسن ترکی در تست دبی و هم چنین اشتباهاتی که در یکی دو بازی داشت سبب شد تا برخی از منتقدین - داوری وی در بازی های لیگ برتر را زیر سوال ببرند. به نظر می رسد این انتقادات با توجه به اینکه محسن ترکی بیش از دو دهه برای داوری فوتبال ایران زحمت کشیده سبب شد این داور تصمیم به خداحافظی بگیرد و عطای داوری در فوتبال ایران را به لقایش ببخشد. همانند سعید مظفری زاده.

دیدگاه‌ها