کد خبر : 1385163 | 16 دی 1395 ساعت 13:29 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند در نوجوانی ام پدرم را راضی کرد فوتبال بازی کنم

نصرتی: از کسی در ماشین دلخور نیستم

مدافع تیم گسترش فولاد ابراز امیدواری کرد بتواند دوران خوبی را در گسترش فولاد سپری کند.

نصرتی: از کسی در ماشین دلخور نیستم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی که مدت زیادی به دلیل مصدومیت از فوتبال دور بود، در اواسط نیم فصل اول لیگ شانزدهم به ماشین سازی رفت اما در این تیم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. نصرتی در نهایت در لیست مازاد ماشین سازی قرار گرفت و حالا بار دیگر به گسترش فولاد برگشته است. 


او درباره بازگشتش به گسترش فولاد عنوان کرد: «من در گسترش فولاد دوران خوبی داشتم و شرایطم راضی کننده بود. بعد از مصدومیتی که برایم پیش آمد، همه اعضای گسترش فولاد به من لطف داشتند اما تاخیر در بهبودی ام دلیلی شد برای اینکه نتوانم قراردادم را با گسترش فولاد تمدید کنم. به هر حال با نظر خطیبی به ماشین سازی رفتم اما دوران خوبی در این تیم نداشتم و بار دیگر به گسترش فولاد برگشتم.»


وی ادامه داد:«خوشحالم که باردیگر به گسترش فولاد برگشتم. در این باشگاه همه امکانات فراهم است و شرایط خوبی وجود دارد. امیدوارم بتوانم به گسترش فولاد کمک کنم.»


نصرتی درباره جدایی اش از ماشین سازی گفت: «من از کسی دلخور نیستم. برای ماشین سازی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم همه چیز در این باشگاه خوب پیش برود.»


وی افزود: «فراز کمالوند کسی بود که مرا به سمت فوتبال سوق داده؛ در دوران نوجوانی که پدرم مخالف فوتبالیست شدنم بود، کمالوند پدرم را راضی کرد که به فوتبال بیایم و خوشحالم که بار دیگر با او همکاری خواهم کرد.»


نصرتی در در پایان گفت: «امیدوارم روند رو به رشد گسترش فولاد ادامه پیدا کند و بتوانیم در نیم فصل دوم به رتبه های بالایی جدول برسیم.»

دیدگاه‌ها