کد خبر : 1385402 | 17 دی 1395 ساعت 17:23 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت با حضور فجر در مسابقات ارتش‌های جهان

رئیس هیات فوتبال استان فارس می گوید که موافق حضور فجر سپاسی در جام ارتش های جهان نیست و در این باره با غلام حسین پیروانی صحبت کرده است.

مخالفت با حضور فجر در مسابقات ارتش‌های جهان

به گزارش "ورزش سه"، او در این باره می گوید: «حضور فجر سپاسی در این برهه از زمان در جام ارتش های جهان به صلاح نیست. فجر شرایط خوبی ندارد و هم اکنون یکی از کاندیداهای سقوط است و اگر قرار باشد در جام ارتش های جهان شرکت کند شرایط برای این تیم بدتر خواهد شد. چند بازیکن خوب از فجر سپاسی جدا شده اند و تیم نتوانسته خود را تقویت کند. آن طور که من اطلاع یافته ام تیم در عمان باید هر دو سه روز یک بازی برگزار کند و این طبیعتا فشار مضاعفی را به تیم وارد می کند و حتی ممکن است باعث مصدومیت بازیکنان شود. از سویی اگر تیم به ایران برگردد باید بازی هایش را فشرده برگزار کند و این یعنی تحمل فشار مضاعف.»

 

هنرپیشه در پاسخ به این سوال که "آیا فجر این شرایط را  درک نمی کند"، گفت: «من در این باره با آقای پیروانی صحبت کرده ام. ظاهرا به ایشان گفته اند در روزهای حضور فجر سپاسی در جام ارتش های جهان لیگ یک تعطیل می شود و نظر ایشان این است اگر لیگ یک تعطیل شود بد نیست فجر در این بازی ها حاضر شود و چند بازی تدارکاتی انجام دهد. در صورتی که من بعید می دانم لیگ یک تعطیل شود. تیم ها به تازگی تعطیلات زمستانی را پشت سر گذاشته اند و این طور نمی شود که 17 تیم منتظر یک تیم باقی بمانند. نظر ما اصلا بر حضور فجر سپاسی در جام ارتش های جهان نیست و البته سرمربی تیم فجر سپاسی هم می گوید اگر قرار باشد لیگ یک تعطیل نشود تیمش را به عمان نخواهد برد. من در این باره با قنبری - مدیر عامل باشگاه فجر سپاسی- هم صحبت کردم و از حضور تیم در جام ارتش های جهان ابراز نگرانی کردم اما ایشان به من گفت که "به ما قول داده اند که بازی های لیگ یک را تعطیل کنند!" با  این حال من بعید می دانم سازمان لیگ برتر لیگ یک را به خاطر حضور فجر سپاسی در جام ارتش های جهان تعطیل کند.»

دیدگاه‌ها