کد خبر : 1386067 | 20 دی 1395 ساعت 11:01 | 62.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش سایت نوا اسپورت

رسمی؛ آخرین بازی انصاریفرد برای پانیونیوس

سایت معتبر فوتبال یونان از آخرین بازی کریم انصاریفرد برای پانیونیوس خبر داد و اعلام کرد او شنبه مقصد بعدی خود را معرفی خواهد کرد.

رسمی؛ آخرین بازی انصاریفرد برای پانیونیوس 

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاریفرد که دو تیم پائوک و المپیاکوس را به عنوان مشتریان جدی خود می بیند، شب گذشته در ترکیب پانیونیوس به میدان رفت تا سایت معتبر فوتبال یونان خبر از آخرین حضور او با پیراهن این تیم بدهد.


سایت نوااسپورت در گزارش خود از کریم انصاریفرد با انتشار عکسی از آخرین دیدار پانیونیوس که این بازیکن در آن حضور داشته، نوشته است: کریم اینجاست، کریم حضور دارد اما خواهد ماند؟ او اما چمدان خود را به مقصدی که فعلا خودش می‌داند آماده کرده است. او اما قطعا در یونان خواهند ماند اما اینکه در تیمی شمالی یا جنوبی سوالی است که تنها خودش می‌تواند پاسخ آن را بدهد. شاید الان نه اما به زودی با جمع بندی در این رابطه تصمیم خود را خواهد گرفت.

 

1172071


این سایت در ادامه گزارش خود نوشته است: بیایید با اطلاعاتی که داریم به این مساله بپردازیم؛ یک پیشنهاد از المپیاکوس و پیشنهاد دیگر از پائوک. هر دو تیم پیشنهاد جذب با اهدای مبلغ 400 هزار یورویی برای آزادی این بازیکن. او هر دو پیشنهاد را در اختیار دارد و اکنون در حال این است که تمامی جوانب این پیشنهادات از سوی دو تیم را جمع بندی می کند. 


در ادامه نویسنده این گزارش با توجه به اطلاعاتی که کسب کرده عنوان می کند این بازیکن تیم آینده خود را روز شنبه معرفی خواهد کرد: او مذاکرات خود را در روز دوشنبه انجام داده و بر پایه اطلاعاتی که کسب کرده ایم المپیاکوس مقصد آینده او خواهد بود. با این حال پائوک شانس خود را کم نمی‌بیند اما چیزی که وجود دارد این است که پانایتولیکو آخرین تقابلی بوده که انصاریفرد با پیراهن پانیونیوس تجربه کرده است. 

 

1172072


انصاریفرد در گفتگو با خبرنگار ورزش سه نیز همچنان خود را عضوی از پانیونیوس می داند و مذاکرات با تیم آینده اش را به مدیربرنامه هایش واگذار کرده است. این مهاجم ملی پوش اما در اقدامی عجیب و تحسین برانگیز عنوان می کند: من در پانیونیوس رشد کردم و موفقیت کسب کردم و مطمئنا با توجه به قراردادم و احساس دینی که به این تیم دارم تلاش خواهم کرد تا آنها از انتقالم سود ببرند.

دیدگاه‌ها