کد خبر : 1388449 | 29 دی 1395 ساعت 12:33 | 33.9K بازدید | 1 دیدگاه

عصبانیت جلالی از گادوین منشاء

گادوین منشاء بهترین مهاجم پیکان و به نوعی بهترین بازیکن این تیم در دور رفت سه هفته است که گل نمی زند!

به گزارش "ورزش سه" او آخرین گلش را در هفته چهاردهم و در بازی با سایپا به ثمر رساند اما سه هفته است که نه گل می زند و نه تاثیر گذار بازی می کند. شاید این مهاجم انگیزه بازی در پیکان را از دست داده باشد!


او به لطف بازی های خوب در دور رفت مورد توجه چند تیم قرار گرفت. پیشنهاداتی که هنوز هم برای او وجود دارد چرا که تیم ها تا 14 بهمن مجاز به نقل و انتقالات خواهند بود. طرفداران تیم های خاص هم به صفحه گادوین رفته اند و از او خواسته اند که به تیمشان بیاید. 

 

1174180


از مهاجم 8 گله پیکان انتظار به جایی است که در سه بازی دست کم زننده یک یا دو گل حساس برای تیم پیکان باشد اما به نظر می رسد او این روزها روی دروازه حریفان متمرکز نیست و این عصبانیت مجید جلالی را به همراه داشته است. 

 


البته طبیعی بود پیکان این مهاجم را در تعطیلات زمستانی از دست ندهد! به این خاطر که از دست دادن منشاء نه تنها پیکان را در فاز حمله ضعیف می کند سبب قوی تر شدن یکی از حریفان خواهد شد. به نظر می رسد مجید جلالی برای رفع این مشکل باید با گادوین صحبت کند. 

 

1174179


شاید با پایان فصل نقل و انتقالات بار دیگر منشاء را همان مهاجم خوب و همیشگی ببینیم چون تداوم این روند از هر جهت به ضرر این مهاجم سیه چرده تمام می شود. 


او این روزها به دنبال نا امید کردن مجید جلالی و پیوستن به تیم جدید است در حالی که پیکان بعد از، از دست دادن آرش برهانی همه تلاش خود را برای حفظ این بازیکن به کار گرفته است و به هیچ قیمتی راضی به از دست دادنش نیست.

دیدگاه‌ها