کد خبر : 1389104 | 01 بهمن 1395 ساعت 23:55 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دشوار بایرن مونیخ در خانه فرایبورگ

بایرن مونیخ در اولین دیدار نیم فصل دوم رقابت های بوندس لیگا، موفق شد با نتیجه 2-1 مقابل فرایبورگ به پیروزی برسد.

پیروزی دشوار بایرن مونیخ در خانه فرایبورگ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما در ادامه روبرت لواندوفسکی دو بار دروازه حریف را باز کرد تا باواریایی ها به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.

 

بازی با برتری بایرنی ها در مالکیت توپ آغاز شد اما این فرایبورگ بود که در اولین حرکت جدی اش، در دقیقه 4 به گل رسید.

 

روی اشتباه متس هوملس، فرایبورگ صاحب موقعیت شد و در نهایت یانیک هابرر، روی پاس وینچنزو گریفو، دروازه بایرن را باز کرد.

 

 بعد از این گل بایرنی ها برای دقایق در شوک این اتفاق بودند و فرایبورگ حتی می توانست به گل دوم برسد اما در ادامه بایرنی ها بر بازی مسلط شدند و موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند و سرانجام در دقیقه 35 به گل تساوی رسیدند.

 

1174685

 

 

روی ارسال داگلاس کاستا به محوطه جریمه فرایبورگ، لواندوفسکی با یک ضربه والی تماشایی، کار را تمام کرد. در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

نیمه دوم را بایرن هجومی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که مولر در همان دقایق ابتدایی گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما ضربه او راهی به چارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

 

چند دقیقه نوبت گریفو بود تا برای فرایبورگ خطرساز شود اما ضربه او هم به گل ختم نشد. در ادامه بایرنی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 90+1 به گل دوم رسیدند.  

 

فرار ریبری از سمت چپ و ارسال او به درون محوطه جریمه، به لواندوفسکی رسید و او هم بعد از اینکه مدافع حریف را کنار زد، توانست گل دوم را وارد دروازه کند.

 

در ثانیه های پایانی روبن می توانست گل سوم بایرن را هم به ثمر برساند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با همان نتیجه 2-1 به سود بایرن به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها