کد خبر : 1390308 | 06 بهمن 1395 ساعت 09:19 | 66.3K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان شمشیر را از رو بست

رونمایی از مقصران محرومیت استقلال

همان طور که پیش بینی می شد بعد از شوک بزرگ فیفا به باشگاه استقلال سرمربی این تیم به این اتفاق واکنش نشان داد و عصبانیتش علنی شد.

رونمایی از مقصران محرومیت استقلال

 به گزارش "ورزش سه"، محرومیت استقلال از نقل و انتقالات زمستانی و بسته شدن پنجره ژانویه برای این باشگاه از سوی فیفا اتفاق کوچکی نبود چون تمام برنامه های سرمربی برای تقویت تیم در آستانه بازی های مرگ و زندگی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را نقش بر آب کرد.چیرو این اتفاق علیرضا منصوریان که با شوک بزرگی روبرو شده بود عصبانیتش را بروز داد و بدون این که نامی از کسی به عنوان مقصر ببرد با کدهایی که داد عملا شخصیت حقوقی مقصران را به طرفداران معرفی کرد.

 

منصوریان در این مصاحبه گفت:« قبل از این که افتخاری مدیرعامل استقلال شود این مسائل رخ داده و مسئولان حقوقی باشگاه این اتفاقات را می‌دانستند. استقلال فقط مدیرعاملش تغییر کرده اما این از چند سال پیش صادر شده و تعدد رای در فیفا باعث شد این اتفاق برای استقلال رخ بدهد. اتفاقا افرادی که از این موضوع خبر داشتند الان در باشگاه هستند».


سرمربی استقلال در شرایطی این صحبتها را بر زبان آورد که برای اولین بار یک نفر از داخل این باشگاه، مسئولین این رسوایی را به شکلی غیر مستقیم معرفی کرد. منصوریان که البته از مدیران پیشین این باشگاه انتقاد کرده بود، پیکان انتقادات را به سمت مسئولانی گرفت که در دوران مدیریت افشارزاده در باشگاه حضور داشتند و اکنون نیز در این باشگاه نقش آفرینی می کنند و در تصمیم گیری های افتخاری سهم زیاد دارند.


اولین انتقاد صریح منصوریان به محسن بزرگی معاون حقوقی این باشگاه بر می گردد. منصوریان که در این اتفاق او و تیمش قربانی اصلی هستند، با انتقاد صریح از معاون این باشگاه می گوید که آنها از ابتدا در جریان این موضوع بودند و نباید تغییر مدیرعامل در حل این پرونده مشکلی ایجاد می کرد. انتقادی که به نظر می رسد در روزهای آینده با توجه به شناختی که از منصوریان داریم، تبدیل به چیزی بیشتر از یک گلایه ساده شود.


سرمربی آبی ها در ادامه انتقادات خود هر چند از فرد حقوقی یا حقیقی اسم نمی برد اما بررسی این پرونده نشان می دهد که انتقاد او به مشاور بین الملل باشگاه است که در دوران افشارزاده و افتخاری در این سمت فعالیت می کرده و پرونده خرید بازیکنان خارجی تنها با تایید او صورت می گرفته است. به ویژه آنجا که نامه محرومیت فیفا در تاریخ دوم دی ماه از سوی مدیرعامل در اختیار این فرد قرار می گیرد اما پس از آن آبی ها با دو بازیکن قرارداد می بندند و پس از عقد قرارداد با چپاروف است که منصوریان رضایت نامه رحمانی را صادر می کند.


علیرضا منصوریان در اولین واکنش خود به محرومیت استقلال از خرید بازیکن، گلایه های خود را با آرامش بیان کرد زیرا هنوز در این باشگاه امیدواری زیادی برای برگرداندن حکم فیفا وجود دارد اما به نظر می رسد نشست خبری روز پنجشنبه منصوریان پس از آنکه تکلیف آبی ها کاملا مشخص شود، زلزله ای بزرگ در کادر مدیریتی استقلال ایجاد کند.

دیدگاه‌ها