کد خبر : 1391226 | 09 بهمن 1395 ساعت 16:50 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

دفاع تمام قد زیدان از دانیلو و بنزما

زین الدین زیدان در نشست خبری امروز خود سعی کرد به دفاع از دانیلو و بنزما پرداخته و در مقابل اعتراضات هواداران رئال، به دو بازیکن خود روحیه بدهد.

دفاع تمام قد زیدان از دانیلو و بنزما

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا بازی حساسی در برنابئو مقابل سوسیداد پیش رو دارد. کهکشانی ها دور رفت لالیگا را با وجود یک بازی کمتر، به عنوان صدرنشین به پایان بردند و فردا دور برگشت برای شان شروع خواهد شد.

 

 

1176482

 

 

زیزو در نشست خبری این بازی گفت:« فکر نمی کنم که شکست سوسیداد از بارسا در کوپا دل ری، روی این تیم اثر منفی گذاشته باشد. سوسیداد همیشه حریفی دشوار برای ما بوده و تیمی با کیفیت و قابل تحسین است.

از عملکردمان در نیم فصل اول بسیار راضی بودم و باید در دور برگشت نیز همان ثبات دور رفت را داشته باشیم. کار دشواری است ولی برای قهرمان شدن باید این کار را به درستی انجام دهیم. برای قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان خواهیم جنگید.»

 

اعتراض هواداران به دانیلو و بنزما:« دانیلو و بنزما بازیکنانی باشخصیت و با اعتماد به نفس هستند و این مساله روی آنها تاثیر منفی نگذاشته است.

دانیلو همیشه می خواهد بازی کند و به او اطمینان دارم. هر دو بازیکن به حمایت هواداران نیاز دارند. فردا برابر سوسیداد بیش از همیشه به هواداران نیاز داریم و برای خوشحال کردنشان وارد زمین خواهیم شد. ما برای آنها بازی می کنیم و امیدوارم آنها نیز یاری گر ما باشند. هواداران ما توقع بالایی از بازیکنان دارند و البته این به نفع ماست. اطمینان دارم که با حمایت آنها پیروز بازی خواهیم شد.

در مورد کریم هم باید بگویم که همه از توانایی های او مطلعیم. او شخصیت بالایی دارد و پاپس نمی کشد. البته من هیچ تبعیضی بین او با موراتا و ماریانو قائل نمی شوم. همیشه بهترین نفر وارد زمین می شود.»

 

مارسلو:« نمی دانم مصدومیت مارسلو یک ماه طول می کشد یا خیر. او روز گذشته و امروز در تمرین حضور داشت؛ ولی نمی خواهم در مورد او ریسک کنم. او به تدریج آماده بازی کردن خواهد شد.»

 

خامس:« هدف این است که خامس به بازی هفته بعد ما برسد. امیدوارم در روزهای آتی مصدومیت جدیدی برایش پیش نیاید. او حالا بسیار بهتر از چند روز قبل است و دیگر درد ندارد.»

دیدگاه‌ها