کد خبر : 1391418 | 10 بهمن 1395 ساعت 09:20 | 52.7K بازدید | 4 دیدگاه

 آقای عزیزی! نتیجه گرفتن به چه قیمتی؟

رحمانی: تیم بیرون کشیدن مد جدید است!

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید که در هفته های گذشته هر تیمی که یک سوت اشتباه علیه آن زده می شود، تیم خود را بیرون می کشد و این اتفاق مد شده است.

رحمانی: تیم بیرون کشیدن مد جدید است!

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی کاپیتان فولاد در اولین حضور در جمع قرمزهای اهوازی در ورزشگاه غدیر روز عجیبی را سپری کرد. این بازیکن که در فصل نقل و انتقالات راهی این باشگاه شده، پس از تساوی پر حرف و حدیث فولاد برابر سیاه جامگان پاسخگوی سوالات ورزش سه بود که مشروح این صحبتها در ادامه می آید:

 

*بازی با سیاه جامگان پیش از اتفاقات پایانی بازی چگونه بود؟
ما برای برد انگیزه داشتیم و بازی را با آمادگی آغاز کردیم اما دقیقه 30 چاگو اخراج شد. بازیکن ما در بازی خانگی به دلیل یک خطای ساده در زمین خودمان اخراج شد اما بازیکن حریف بعد از 12 خطا پس از کلی حرف و حدیث تنها یک کارت زرد گرفت. با این وجود بعد از 10 نفره شدن به اندازه 20 نفر در زمین دویدیم و همه افرادی که بازی دیدند، می دانند که در نیمه دوم موقعیت های مناسبی برای گلزنی داشتیم و حتی توپ ما به تیرک برخورد کرد.

 

*بعد از پنالتی اما شرایط شما متفاوت شد.
زمانی که بحث پنالتی پیش آمد، همه چیز به هم خورد. من برای داوران احترام قائل هستم اما مگر می شود داور بیرون از زمین برود، داور چهارم به او بگوید ما فیلم را دیدیم و پنالتی نبود؟ پنالتی های زیادی علیه فولاد گرفتند و بسیاری مواقع نیز پنالتی نگرفتند اما مگر قانون فیلم نگاه کردن داریم؟

 

 

*عملکرد سیاه جامگان و خروج آنها از زمین را چگونه ارزیابی می کنی؟
متاسفانه تیم حریف بعد از اعلام پنالتی زمین را ترک کرد. این اتفاقات مد شده و هر تیمی که یک پنالتی علیه آنها اعلام می شود، زمین را ترک می کنند. بازی زمان زیادی از جریان افتاد. واقعا این چه داستانی است که اتفاق می افتد؟ عزیزی بازیکن بزرگی بوده و من برای او احترام قائلم اما نتیجه گرفتن به هر قیمتی ارزش ندارد. مگر لیگ محلات است که یک تیم را بیرون می کشند؟ مگر می شود بگوییم پنالتی نبود و توپ را بیرون بزنید؟ پس حق هواداران فولاد و باشگاه کجاست؟

 

*چرا شما پس از اینکه رای داور برگشت واکنشی به این اتفاق نداشتید؟
اگر آقای سعداوی نیز تیم ما را بیرون می کشید، برای ما پنالتی می گرفتند. هنوز هم نمی فهمم چرا مربی حریف باید بیاید وسط زمین بنشیند. به فوتبال ایران لقب حرفه ای دادیم اما به نظر من باید به این عنوان خندید. عزیزی و هاشمی نسب را دوست دارم و دوستان مشترک زیادی با آنها دارم اما این درست که اگر تیم آنها مشکل دارد، این کارها را انجام دهند. نمی دانم با این اتفاقات چه کسی حالا می خواهد هواداران را دوباره با فولاد آشتی دهد.

 

*آقای سعداوی نیز بعد از این اتفاقات استعفا دادند. این موضوع را چطور می بینی؟
شک نکنید اگر سعداوی برود، شرایط ما بحرانی می شود. امیدوارم سعداوی بماند. حق ما این نیست و یک سری اتفاقات پیش می آید که به ضرر ما هست. در خوزستانی که آب سالم برای آشامیدن نیست و برق نیز رفته، همه انگیزه ما بازی کردن به عشق مردم است اما دیدید که چه شرایط بحرانی برای ما ایجاد کردند. امروز در زمین غدیر با هر پاسی که می دادیم یک متر خاک از زمین بلند می شد.

 

*هواداران نیز انتقادات تندی از سعداوی داشتند.
همه ناراحت هستیم. هواداران، بازیکنان و کادرفنی همگی برای این اتفاق ناراحت شدیم. اما همه این اتفاقات باعث شد تا سعداوی فحش بشنود. هواداران حق دارند انتقاد کنند اما ما امروز تیم خوبی بودیم و می توانستم برنده از زمین خارج شویم اما شاید اگر من نیز روی سکو بودم، صبرم تمام می شد.

 

 

*پس از بازی عکسی از تو منتشر شد که به نظر می رسید در حال گریه کردن هستی.
بله. بعد از بازی از عصبانیت گریه می کردم و نتوانستم تحمل کنم. اتفاقاتی افتاد که باعث شد نتوانم خودم را کنترل کنم. داور حتی اگر پنالتی را نمی گرفت در 10 دقیقه پایانی بازی ما می توانستیم به گل برسیم اما آن اتفاقات باعث شد تا روند بازی تغییر کند. 

 

*در صفحه شخصی ات از مشکلات مالی بازیکنان نیز صحبت کردی.
بچه های ما 27 درصد پول گرفتند که از همه تیم ها کمتر است. اکثر بازیکنان چند سال است در این تیم هستند و تا به حال چنین روزهایی را تجربه نکردند. واقعا به بازیکنان خسته نباشید می گویم و به آنها می گویم که دمشان گرم. بازیکنان به عشق هواداران و سعداوی در تمرینات در هوای خاکی و گرم شرکت می کنند اما به اندازه ای آرام هستند که هیچ روزنامه و سایتی نمی داند که فولاد مشکل مالی دارد. سعداوی تیم را مدیریت کرده و در تیمی که کسی قرارداد بالا ندارد، بازیکنان با همین دریافتی های کم نیز ساخته اند.

 

*به عنوان سوال آخر، آیا اعتصاب بازیکنان فولاد جدی است؟
واقعا هیچ چیز معلوم نیست. هنوز درباره فردا تصمیم نگرفتیم و مشخص نیست چه شرایطی پیش خواهد آمد. 

دیدگاه‌ها