کد خبر : 1394225 | 20 بهمن 1395 ساعت 19:24 | 52.8K بازدید | 0 دیدگاه

سازمان لیگ در قبال پولی که می‌گیرد، چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

شفیعی: هرگز از قلعه‌نویی حرف زشت نشنیدم

مدافع تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد پایین کشیدن پرسپولیس از صدرجدول امری تقریبا نشدنی است.

شفیعی: هرگز از قلعه‌نویی حرف زشت نشنیدم

خالد شفیعی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس، شانس قهرمانی تراکتورسازی، مشکلات به وجود آمده و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داده که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


اتفاقات مانع موفقیت تراکتور شد
حوادثی که قبل از بازی با پرسپولیس ایجاد شد، ذهن و فکر بازیکنان و کادرفنی و طرفداران را درگیر کرد. واقعا همه از این مسائل ناراحت بودند. ما تمرینات منظمی را سپری کرده بودیم و حیف بود این شرایط ایجاد شود. با این حال اکنون تلاش می کنیم بتوانیم مقابل ذوب آهن آن باخت را جبران کنیم.
 

تراکتور به بازیکن وابسته نیست
نه فقط خط دفاع که تمام بازیکنان در بازی با پرسپولیس خوب کار نکردند. همانطور که گفتم اتفاقاتی که رخ داد تمرکز بازیکنان را گرفت و اجازه نداد عملکرد مطلوبی را از بازیکنان شاهد باشیم. هادی محمدی و محسن بنگر در بازی‌های قبلی عملکرد خوبی داشتند و تراکتورسازی هم هیچ وقت به بازیکنان وابسته نبوده است.
 

بعید است پرسپولیس از صدر پایین بیاید
فکر می‌کنم با اختلاف امتیازی که در صدرجدول ایجاد شده، بعید است پرسپولیس از صدر پایین بیاید. این تیم خوب بازی می کند و اعتماد به نفس خوبی دارد. سخت است که بتوانیم این تیم را از صدرجدول پایین بیاوریم.
 

با بازیکن درجه هشتم، قرارداد آنچنانی بستند
متاسفانه مدیرعامل قبلی باشگاه بازیکنی درجه هشتم(!) را با قرارداد آنچنانی به ایران آورد و نتیجه‌اش این شد که می‌بینید! متاسفانه شما می بینید همه بازیکنان ایرانی از باشگاه‌ها طلبکار هستند اما دستشان به جایی بند نیست. با این حال یک خارجی با شکایت به فیفا خیلی راحت باشگاه را در شرایط بدی قرار می‌دهد. ما اکنون دو سه سال است تحمل می‌کنیم اما واقعا در تراکتورسازی طلب زیادی داریم. صبر و تحمل ما نیز حدی دارد.
 

مدیران قبلی مدام دروغ می‌گفتند
مدیران قبلی باشگاه با حرف‌های الکی و دروغ مدام می‌گفتند که پولتان را می‌دهیم و همینطور دو سال ما را اذیت کردند تا اینکه خودشان کنار رفتند. حالا هم در این دوره مطالبات سر جایش است و تا الان اقدامی برای انجام تعهدات مالی انجام نشده است. دو ماه دیگر هم لیگ تمام می شود و دوباره همین اتفاقات تکرار خواهد شد.
 

سازمان لیگ چه خدماتی به بازیکنان می‌دهد؟
من از فدراسیون و سازمان لیگ سوالی دارم؛ این سازمان که اول فصل چند درصد از قرارداد ما بازیکنان را کسر می‌کند، چه خدماتی را در قبال آن به ما ارائه می‌دهد؟ واقعا بزرگان ما باید یک اتحادیه برای بازیکنان تشکیل دهند تا به حق و حقوق مان برسیم. تا کی‌ می‌خواهیم ساکت باشیم؟ تاکی قرار است چیزی نگوییم؟ ما دستمان به جایی بند نیست اما بازیکن خارجی به فیفا شکایت می‌کند و پولش را هم می‌گیرد که هیچ بلاهای دیگری هم سر باشگاه می‌آورد.
 

هرگز حرف زشت از قلعه‌نویی نشنیدم
من دو سال است با امیر قلعه‌نویی کار می‌کنم و امیرخان همواره بیشترین تشرها را به من می‌زند اما هرگز از ایشان حرف بدی نشنیدم. او مسئول فنی تیم است و حق دارد و وقتی ناراحت است به بازیکنش تشر بزند. قطعا قلعه‌نویی دلسوز تراکتورسازی است و بیش از هر کسی موفقیت تیم برایش اهمیت دارد.
 

باید امتیاز جمع کنیم
مقابل ذوب‌آهن تلاشمان را انجام می دهیم تا بتوانیم موفق باشیم. باید در بازی‌های باقیمانده امتیازات را جمع‌آوری کنیم و برای کسب 3 امتیازها تلاشمان را می‌کنیم. امیدوارم به مقصودمان برسیم.

دیدگاه‌ها