کد خبر : 1395615 | 26 بهمن 1395 ساعت 00:27 | 103.9K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی: سیدجلال از 2 قدمی هم نمی‌زند

دروازه‌بان استقلال عنوان کرد با شناختی که از سید جلال حسینی دارد اطمینان دارد او در دو قدمی‌اش هم کسی را نمی‌زند.

رحمتی: سیدجلال از 2 قدمی هم نمی‌زند

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی در گفت‌وگوی ضبط شده با دوربین برنامه نود با بیان اینکه معمولا دربی همینطور است و این اتفاقات می‌افتد، اظهار کرد: گل اولی که خوردم اسکوربورد را دیدم دقیقه 5 بود و گفتم خدایا نظر کن موفق شویم.


او با اشاره به اینکه شرایط دربی متفاوت است، گفت: پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و گل زد اما به پادووانی گفتم حواس‌اش به طارمی باشد؛ بلافاصله بعد از گل اول پرسپولیس دو موقعیت به دست آوردیم و دو گل زدیم تا شرایط بازی عوض شود.


دروازه‌بان استقلال درمورد حواشی آخر مسابقه عنوان کرد: وقتی پرسپولیس کرنر را زد من در محوطه نبودم اما سیدجلال بی‌محابا آمد و با آرنج به من زد که من به او گفتم نامرد چرا من را از پشت می‌زنی که به من حمله کرد؛ سید جلال گفت می‌آیم می‌زنما که من به بازیکنان گفتم ولش کنید بیاید بزند؛ سید جلال در دو قدمی هم بیاید نمی‌زند و اخلاق‌اش را می‌شناسم.


رحمتی ادامه داد: به آقای فغانی گفتم چرا کارت قرمز دادید؟؛ ما همه بازیکنان با هم دوست هستیم و برخوردها در دربی طبیعی است؛ محسن مسلمان کمی عصبی بود که گفتم خودت را کنترل کن اما او گفت سال قبل شما 4 گل خوردید اینطور با ما رفتار کردید؟


او اضافه کرد: دربی بازی به خصوصی است و نمی‌شود حساسیت آن را در نظر نگرفت؛ مهدی طارمی سال قبل بعد از گل چهارم پرسپولیس عدد 4 را در دو قدمی من نشان داد اما هیچ واکنشی نشان ندادم.

دیدگاه‌ها