کد خبر : 1395625 | 26 بهمن 1395 ساعت 01:34 | 26.7K بازدید | 7 دیدگاه

فغانی: سید جلال را اخراج نکردم

داور دربی 84 عنوان کرد کاپیتان پرسپولیس را اخراج نکرده است.

فغانی: سید جلال را اخراج نکردم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا فغانی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود پیرامون اینکه به سید جلال حسینی کارت قرمز نشان داده است یا خیر، اظهار کرد: تعجب می‌کنم آقای منصوریان چرا به این صراحت می‌گوید من به سید جلال کارت زرد دوم را پس از بازی دادم؛ زمانی که سوت پایان مسابقه را زدم آقای رحمتی داخل زمین آمد و چند نفر هم با یکدیگر درگیر شدن؛ من هم به همین دلیل کارت‌های زرد و قرمز را از جیبم درآوردم و به تمام بازیکنان گفتم بعد از مسابقه هم می‌توانم کارت بدهم.


او عنوان کرد: قضاوت دربی سخت است اما شرایطی پس از آن به وجود می‌آورند که همه ما داوران بگوییم یک داور خارجی بیاید قضاوت کند و برود؛ هر دو تیم طی بازی‌های اخیر نمایش خوبی از نظر فنی داشتند اما این اتفاقات به وجود می‌آید.


فغانی اضافه کرد: ما سعی داریم بازیکنان را از هم جدا کنیم تا درگیری‌ها به سکوها نرود و برخی بازیکنان هم سعی دارند این اتفاقات نیافتد؛ آقای رحمتی هم به حالت نیم‌خیز بود و بر زمین نیافتاد که بازی را متوقف کنم.


داور دربی 84 ادامه داد: در جریان بازی ندیدم که حسینی روی پادووانی خطا کند ولی در فیلم مشخص است که این اتفاق افتاده است و من اشتباه کردم.


او ادامه داد: قرار نیست هر اتفاقی می‌افتد ما بازی را متوقف کنیم؛ برای مثال پس از گل نیاز به این کار نخواهد بود و سه دقیقه وقت اضافه کافی بود.


فغانی با تاکید بر اینکه این دربی زیبایی‌های زیادی داشت، گفت: تماشاگران پرسپولیس بازیکنان‌شان را تشویق کردند و این کار برای استقلال هم افتاد اما برای آینده باید یک سری مسائل مثل حضور داوران جوان در دربی اتفاق بیافتد و امیدوار هستم به کمک تمام مسؤولان، مربیان از جمله آقایان برانکو، منصوریان، قلعه‌نویی و ... این اتفاق بیافتد.

دیدگاه‌ها