کد خبر : 1395796 | 26 بهمن 1395 ساعت 17:08 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: دلم از داوری خون است

سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید که در هفته های گذشته از عملکرد داوران راضی نبوده است.

جلالی: دلم از داوری خون است

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم فوتبال پیکان با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال خوزستان درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 


به بازیکنانم افتخار می کنم
از بازیکنان بسیار ممنونم که با این شرایط زمین بسیار فداکارانه بازی کردند. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم که امروز بسیار خوب بازی کردند و از یک بازی باخته یک برد ساختند. من از صمیم قلب خوشحالم، چون در دور برگشت بازیکنانم خیلی خوب بازی می‌کنند. امیدوارم آنها در ادامه نیز روند خود را حفظ کنند و در پایان لیگ برتر رتبه قابل قبولی در جدول رده‌بندی داشته باشیم.

 


کیفیت زمین بسیار بد بود
 کیفیت زمین امروز ما را زمین‌گیر کرد. ما از این موضوع ناراحتیم، چون این موضوع تیم ما را در نیمه اول تضعیف کرد. در نیمه دوم ما تا حد زیادی تاکتیک‌مان را عوض کردیم و توانستیم به نتیجه برسیم. کیفیت زمین بسیار بد بود و روی عملکرد هر دو تیم هم تأثیر منفی گذاشت. در چنین زمینی نتیجه گرفتن کار سختی است. ابتدا به ما گفتند که روی زمین پلاستیک‌هایی برای محافظت از چمن نصب شده است، اما وقتی به زمین رفتیم از وضعیت به وجود آمده تعجب کردیم. آن‌طور که شنیدم زمانی که می‌خواستند کاور‌ها را از روی زمین جمع کنند آب به داخل چمن ریخته و باعث به وجود آمدن این شرایط شده است. 

 


نمی خواهیم به جوان ها استرس بدهیم
امسال از بابت این موضوع زیر فشار هستیم. من احساس می‌کنم که تیمم با استرس زیادی در زمین حاضر می‌شود. من دلم می‌خواهد که قدم به قدم جلو برویم و نتایج خوبی بگیریم. اکثر بازیکنان‌مان جوان هستند و تجربه حضور در لیگ برتر را ندارند. با این حال آنها جزو بازیکنان خوب و تأثیرگذار پیکان در زمین مسابقه به حساب می‌آیند، اما من نمی‌خواهم که به این جوان‌ها استرس بدهم. 

 


دلم از داوری خون است
 چندین هفته می‌شود که دلم از داوری خون است و از بابت این موضوع ناراحتم. ما چندین بار از طرف داوران اذیت شدیم و الان هم دوست داریم که داوران و کسانی که به عملکرد آنها نظارت دارند تمرکز بیشتری داشته باشند، چون بازی‌ها پس از این حساس‌تر هم می‌شود. ما زیاده خواه نیستیم و همین که عملکرد داوران منصفانه باشد، برای ما عادلانه است. امیدوارم مشکلی برای دانیال ماهینی به وجود نیاید، مصدومیتش جدی نباشد و هرچه سریع‌تر بهبود پیدا کند.

دیدگاه‌ها