کد خبر : 1395899 | 27 بهمن 1395 ساعت 01:55 | 75K بازدید | 3 دیدگاه

در مصاحبه با TV3

انریکه: هیچ توضیحی ندارم که به هواداران بدهم

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا پس از شکست تاریخی امشب تیمش مقابل پاری سن ژرمن، با عصبانیت کمتر دیده شده ای پاسخگوی سوالات خبرنگار تی وی 3 شد.

انریکه: هیچ توضیحی ندارم که به هواداران بدهم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را با 4 گل به پاری سن ژرمن واگذار کرد تا تقریبا امیدهایش به صعود را از دست بدهد.

 

 

1180737

 

 

انریکه در پایان بازی گفت:« آنها از هر نظر برتر از ما بودند. خیلی خوب پرس کردند و تمام دوئل ها را نیز از ما بردند. پاری سن ژرمن خوب بازی کرد و شایسته پیروزی بود. هیچ توضیحی ندارم که به هواداران بدهم. فوتبال همین است و دشواری ها خاص خودش را دارد. نتیجه، گویای همه چیز است.»

 

انریکه ادامه داد:« این همان تیمی است که چند روز پیش 6 گل به آلاوس زد. اگر قرار است شکست را به کسی نسبت دهید، باید بگویم که من مسئول اول و آخر این ناکامی هستم. از 3-3-4 به  1-3-2-4 تغییر سیستم دادیم تا مسی فضای بیشتری پیدا کند ولی این حربه جواب نداد. شب بسیار شومی بود.»

 

انریکه در حالی که بسیار خشمگین بود، در نهایت از سوالات خبرنگار کلافه شد و با گفتن این جمله، مصاحبه را نیمه تمام گذاشت:« بهتر است زمان پیروزی های ما نیز همین جدیت در مصاحبه و سوال کردن را داشته باشید.»

دیدگاه‌ها