کد خبر : 1395983 | 27 بهمن 1395 ساعت 14:00 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید جلالی از نقش شیعی در پیروزی این تیم

محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان روز قبل از دیدار برابر استقلال خوزستان خبر از تمدید قرارداد با جلالی داد و با حضور در اردوی تیم برای آنها در این بازی حساس آرزوی موفقیت کرد؛ موضوعی که جلالی معتقد است تاثیر زیادی در کسب پیروزی آن ها داشته است.

تمجید جلالی از نقش شیعی در پیروزی این تیم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم پیکان موفق شد در یک بازی دراماتیک و در حالی که با نتیجه 2 بر صفر از میهمانش عقب بود، با نتیجه 4 بر 3 پیروز میدان شود؛ کادر فنی این تیم سهم زیادی از این پیروزی را متعلق به مدیرعامل این باشگاه می داند که با حمایت های خود زمینه این پیروزی و نتایج خوب باشگاه را فراهم کرده است.


مجید جلالی درباره پیروزی 4-3 تیمش مقابل استقلال خوزستان و نقش پررنگ مدیریت گفته است:"یک تیم فوتبال در طول یک فصل با فراز و نشیب های زیادی روبه رو می شود. واضح است که در زمان پیروزی ها همه کنار تیم هستند، تعریف و تمجید می کنند و از شما حمایت می کنند اما زمانی که تیم وارد چالش می شود و به مشکل بر می خورد، خیلی مهم است که همه مجموعه به خصوص مدیریت وارد ماجرا شوند و به تیم آرامش بدهند. من واقعا خیلی عادت ندارم درباره عملکرد مدیرانم اظهارنظر کنم اما از آنجایی که به خصوص در سال های اخیر از این بابت کار و تیم هایم دچار لطمات زیادی شده اند، دوست دارم بگویم آقای شیعی با حضور به موقع شان در بحران ها همیشه یک دوست و یار ارزشمند برای من و بازیکن ها بوده اند. یادم می آید درست در همین مقطع زمانی در دور رفت بود که تیم از نظر امتیازگیری شرایط خوبی نداشت اما ایشان قبل از بازی مقابل استقلال خوزستان کنار ما حاضر شدند و با صحبت هایشان آرامش را به مجموعه برگرداندند. خوشبختانه ما آن مسابقه را بردیم و اتفاقا برد باشکوهی را به دست آوردیم. این بار هم تیم ما تقریبا با همان شرایط مواجه شده بود اما آقای شیعی یک بار دیگر شب قبل از بازی به هتل آمدند و به تیم و کادرفنی آرامش دادند. من می خواهم بگویم این در مدیریت یک اصل است که یک مدیر، زمان را خیلی خوب بسنجد و براساس زمان و شرایط اقدام کند. به نظر من شیعی در این حوزه واقعا مدیر قابلی است."


جلالی در پایان درباره پیروزی اش در نیمه مربیان و برگرداندن شکست 2 بر صفر به پیروزی 4- 3 هم گفت:"اگر بخواهم صادق باشم، باید بگویم بخش زیادی از این آرامش و تمرکز بین دو نیمه و تصمیماتی که اتخاذ شد هم سهم حمایت همه جانبه مدیرعامل باشگاه از تیم و کادرفنی بود. واقعا خوشحالم که بازیکنان و کادرفنی با این بازگشت یک نیمه ای به نوعی قدرشناسی شان را نسبت به آرامشی که باشگاه به تیم تزریق کرد، نشان دادند."

دیدگاه‌ها