کد خبر : 1398678 | 07 اسفند 1395 ساعت 18:54 | 59.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت میثاقیان به لیگ برتر

اکبرآقا در ماموریت غیرممکن

اکبر میثاقیان سرمربی کهنه کار مازندرانی الاصل شهر مشهد دوباره هدایت تیمی در این شهر را برعهده خواهد گرفت.

اکبرآقا در ماموریت غیرممکن

به گزارش "ورزش‌سه"، او پس از هدایت موفق تیم پدیده با صعود به لیگ برتر بعد از 2 فصل و نیم کار پرماجرا دوباره در مشهد کاری در دست خواهد گرفت. او در این مدت، هدایت تیم های مس کرمان(2بار)، خونه به خونه و بادران را برعهده داشته و به گفته خودش از تیم های دیگر دسته اولی نیز پیشنهادهایی در جیبش بوده اما قصد دارد در لیگ برتر کار کند و تیم شهرش را از سقوط نجات دهد.


میثاقیان که اصلیتی مازنی دارد شهرت خود را مدیون بازیگری و البته مربیگری در ابومسلم است، تیمی که جای خود را به سیاه جامگان داده و مدیران این تیم امیدوارند با عبور از دو مربی قبلی، فرهاد کاظمی و خداداد عزیزی دوباره بتوانند مثل سال گذشته در روزهای آخر در لیگ برتر بمانند.

 


میثاقیان که آخرین تجربه لیگ برتری خود را با آلومینیوم هرمزگان پشت سر گذاشته، زمانی بی چون و چرا از مربیان اولین سطح فوتبال ایران محسوب می شد اما چند موفقیت در رده پایین تر او را به آن دسته سوق داد جایی که حالا میثاقیان دیگر قصد ندارد برای مربیگری تیم های آن را انتخاب کند. او عقیده دارد سیاه جامگان با دو برد متوالی وضعیت خود را در جدول تغییر می دهد و در لیگ برتر باقی می ماند. نکته اینکه کسی از او تقاضای کار عجیب و غریب ندارد اگرچه حفظ سیاه جامگان در لیگ برتر با این شرایط مالی خود یک کار غیرممکن محسوب می شود.


جالب اینکه میثاقیان در این مسیر باید با فرهاد کاظمی، فیروز کریمی و صمد مرفاوی بجنگد مربیانی که تعدادی از آنها مثل خود او استاد صعود از لیگ دسته اول و البته حفظ تیم های لیگ برتری هستند. میثاقیان با شعار حفظ سهمیه خراسان در لیگ برتر ساعتی پیش با مدیران سیاه جامگان به توافق رسید. او باید به سرعت خود را آماده دیدار خارج از خانه دشوار مقابل استقلال کند. لابد در اولین نشست مطبوعاتی در تهران او حرف های زیادی از دوران غیبتش در لیگ برتر به زبان خواهد آورد.

دیدگاه‌ها