کد خبر : 1399149 | 09 اسفند 1395 ساعت 14:35 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

9 بازی تا جدال بزرگ

برنامه بازی های رئال و بارسا تا ال کلاسیکو

بسیاری معتقدند که سرنوشت قهرمان این فصل لالیگا در شهر مادرید مشخص خواهد شد.

برنامه بازی های رئال و بارسا تا ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته ابتدا این بارسا بود که در جدالی حساس موفق شد اتلتیکو را در ویسنته کالدرون مغلوب کرده و ضمن رسیدن به صدر(موقتا)، روخی بلانکوس ها را نیز از گردونه قهرمانی خارج کند.

ساعاتی بعد، رئال مادرید در زمین ویارئال با وجود اینکه 2-0 عقب افتاده بود، در 26 دقیقه موفق شد سه گل به ثمر برساند و صدر را از بارسا پس بگیرد. رئال با یک بازی کمتر، یک امتیاز بیشتر از بارسا دارد(55 مقابل 54). سویا نیز با سه امتیاز کمتر از رئال و یک بازی بیشتر، در رده سوم جای گرفته است.

 

 

1183548

 

 

رئال مادرید در ادامه فصل با هر سه تیم بارسا، سویا و اتلتیکو در برنابئو بازی خواهد داشت و بدون شک نتیجه این سه بازی می تواند تاثیر زیادی در سرنوشت قهرمانی لالیگا داشته باشد.

 

رئال و بارسا تا پیش از ال کلاسیکو، 9 بازی دیگر باید برگزار کنند که هر دو تیم در 5 تای آنها میزبان هستند. رئال دو بازی سخت برابر بیلبائو در زمین این تیم و مقابل اتلتیکو در برنابئو پیش رو دارد و بازی سخت بارسا نیز با سویا در نوکمپ خواهد بود.

بازی بعدی رئال و بارسا مقابل لاس پالماس و خیخون خواهد بود که چهارشنبه همین هفته برگزار می شود و دو غول فوتبال اسپانیا میزبان حریفان شان هستند.

در زیر، 9 بازی پیش روی رئال، بارسا و سویا مشخص شده است:

 

 

1183771

دیدگاه‌ها