کد خبر : 1399523 | 10 اسفند 1395 ساعت 17:27 | 37.5K بازدید | 2 دیدگاه

سزار لوئیس منوتی:

بارسا بدون شایستگی در کورس قهرمانی است

سرمربی آرژانتینی سابق بارسلونا که تیم ملی کشورش را نیز در جام جهانی 1978 به قهرمانی رساند، به تندی از سبک بازی بارسا انتقاد کرد.

بارسا بدون شایستگی در کورس قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند که بارسا به زیبایی و صلابت گذشته بازی نمی کند و فاصله آشکاری با تیمی دارد که پپ گواردیولا روانه میدان می کرد.

 

 

1184128

 

 

منوتی جزو این دسته از افراد است. او در ستون خود در نشریه اسپورت نوشت:« بارسای این فصل، بیش از اندازه برای پیروزی به اتفاقات دل می بندد. پیش از این بارسا تیمی بود که از همان ابتدا، فلسفه و قدرت خود را به حریف مقابل تحمیل می کرد و بازیکنان این تیم، جاه طلبانه تر بازی می کردند.

در حال حاضر پیروزی بارسا بر حریفانش بیش از آنکه به کار تیمی مربوط باشد، حاصل خلاقیت ستاره های این تیم است. هر حرکت تهاجمی بارسا برای به ثمر نشستن، به قدرت بازیکنانی خاص بستگی دارد. دیگر استراتژی بارسا بر حریفانش چربش ندارد و پس از هر برد، اینگونه به نظر می رسد که انریکه باید ایده های خود در بازی بعدی را تغییر دهد؛ در حالی که پیش از این بارسا یک ایده ثابت ولی کارساز در همه بازی هایش داشت.

 

در همین بازی با اتلتیکو(پیروزی 1-2 آبی اناری ها) بارسا بدون اینکه خوب بازی کند برنده شد و شاید حتی شایسته پیروزی نبود.

البته که شکست در روزهایی که خوب بازی می کنید تلخ است ولی چه خوب است کسب پیروزی نیز در عین شایستگی باشد. بارسا الان در کورس قهرمانی است؛ در حالی که با این سبک بازی، شایستگی اش را ندارد. انریکه باید به فلسفه بارسلونا وفادار بماند.»

دیدگاه‌ها