کد خبر : 1400539 | 14 اسفند 1395 ساعت 20:02 | 89.9K بازدید | 2 دیدگاه

از وقت کشی حریف گله ندارم

منصوریان: ما را هم نظامی کنید تا سرباز بگیریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با سیاه جامگان پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

منصوریان: ما را هم نظامی کنید تا سرباز بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان پس از اینکه دو امتیاز بازی با سیاه جامگان را از دست داد با حضور در نشست خبری درباره مسائل مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:


به حریف انتقادی وارد نیست
می دانستیم که سیاه جامگان در جدول شرایطی دارد که این سبک بازی را انجام می دهد. سعی و تلاش ما بر این بود که در نیمه اول سورپرایز نشویم اما بر خلاف برنامه ما یک گل خوردیم. در نیمه دوم از عملکرد بازیکنان راضی بودم اما بخش اصلی تلاش ما برای جبران نتیجه بود. اصلا ناراحت نیستم که سیاه جامگان چه سبکی از فوتبال را ارائه کرد. این تیم باید دفاعی بازی می کرد و ما آن را پیش بینی کرده بودیم و فرصت های گلزنی خوبی نیز بعد از گل تساوی داشتیم و اعتراض به تیم آقای میثاقیان برای فوتبال دفاعی نداریم. ما باید کار تاکتیکی می کردیم اما چند فرصت از دست رفت و طبیعی بود که بازیکنان بعد از زمین خوردن دیر بلند شوند. علت این اتفاق موقعیت سیاه جامگان بود و تیم ها در این هفته ها یا برای سهمیه و یا برای نیفتادن می جنگندند. احساس من این است که بازی برابر تیم سیاه جامگان سخت بود اما در نیمه دوم به بازی بازگشتیم.


تیم های ما را هم نظامی کنید تا بازیکن بگیریم
من روز گذشته در نشست خبری صحبت کردم و 10 بار دیگر می گویم که تمام تیم ها حق دارند که به یک اندازه از امکانات استفاده کنند. تفاوت تیم ها تنها در تعداد هواداران است و من به تاج نیز گفتم که پیش قدم شوید و از مجلس بخواهید تا تیم های لیگ برتری و لیگ یکی بازیکن سرباز داشته باشند. در ادبیات من توهین دیدید؟ باشگاه ما یک بیانیه داد و صحبتهای لازم را برای دفاع از هواداران مطرح کرد. من دیگر زمان ندارم که بخواهم به حواشی بپردازم و ادبیات من تنها برای دفاع از همه تیم های فوتبال است. در بیانیه باشگاه نیز آمده است که خانواده من آذری زبان است و در میان آنها بزرگ شدم و بهتر است وارد صحبتهای قومیتی نشویم. حق همه تیم ها این است که مانند تراکتورسازی بازیکن سرباز بگیرند. بیایند 2 درصد از سهام همه تیم ها را بگیرند و به سپاه پاسدران بدهند و همه تیم ها را نظامی اعلام کنند تا ما نیز بازیکن بگیریم. نمی گویم که در فاصله نیم فصل چه اتفاقاتی رخ داد و اجازه بدهید که حرمت ها را حفظ کنم. باشگاه ما بیانیه داد تا از حق هواداران دفاع کند و من باید حواسم به دست اندازهای پیش رو باشد.


به جدول امید داریم
امروز شانس این را داشتیم که فاصله با تراکتورسازی را کم کنیم اما این اتفاق رخ نداد. سعی می کنیم در هفته های آینده به هدف اول که گرفتن تراکتورسازی است دست پیدا کنیم و پس از آن به پرسپولیس فکر می کنیم. ما یاد گرفته ایم که باید تلاش، تلاش و تلاش انجام دهیم و پس از آن که تراکتورسازی را گرفتیم، به زد و خورد های جدول نگاه می کنیم.


از عملکرد داوران گله دارم
از عملکرد داوری گله دارم. در مورد تاکتیک میثاقیان گله ندارم اما عملکرد داور خوب نبود. داوری را نقد نمی کنم اما از او گله دارم. کارت زرد دقیقه 90 به چه درد ما می خورد؟ وقتی دقیقه 45 وقت کشی می کنند باید به آنها کارت داد. در اول بازی داورها خطاهای ساده را کارت می دهند تا بازی را کنترل کنند اما داور در صحنه ای که نزدیک بود پای اسماعیلی بشکند، کارت نداد. داور باید 9دقیقه وقت می گرفت اما تنها 5دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد. به داوران احترام می گذاریم اما باز هم می گویم که از آنها گله دارم.

دیدگاه‌ها