کد خبر : 1400684 | 15 اسفند 1395 ساعت 12:23 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازآفرینی صحنه تاریخی فوتبال ایران(عکس)

در جدال مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر با ماشین سازی انتهای جدولی صحنه ای در ورزشگاه غدیر اتفاق افتاد که همه فوتبالدوستان را یاد صحنه تاریخی فوتبال ایران انداخت.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در حالی موفق شد به بردی شیرین و ارزشمند برابر ماشین سازی برسد که در یکی از دقایق این بازی صحنه ای جالب میان مهاجم خوزستانی ها و دروازه بان تبریزی ها رقم خورد که بازبینی تصاویر این صحنه همه فوتبالدوستان قدیمی را یاد صحنه تاریخی فوتبال ایران در بازی های آسیایی هیروشیما 1994 انداخت.

 

1185215


در آن بازی علی دایی مهاجم اول ایران در جدال با حسن علی دروازه بان بحرین در چنین صحنه ای به شدت از ناحیه دنده آسیب دید و با وجود درد شدیدی که داشت تا پایان در زمین ماند تا به تیم استانکو پابله کوویچ کمک کند بلکه با سه امتیاز از مصاف با بحرین بیرون بیاید اما موفق نشد تا این دیدار بدون گل به پایان برسد و بعد از بازی دایی به دلیل شدت آسیب دیدگی و پارگی طحال کارش به بیمارستان کشیده شود.


در جدال دیروز ورزشگاه غدیر حسن بیت سعید مهاجم سرحال خوزستانی ها مقابل مهدی اسلامی قرار گرفت و چنین صحنه ای را رقم زد با این تفاوت که دیگر از آسیب دیدگی خبری نبود و او با خوش شانسی از برخورد با دروازه بان ماشین سازان گریخت و تا پایان بازی سرحال و سالم به فوتبالش ادامه داد.

 

1185213

دیدگاه‌ها