کد خبر : 1400888 | 15 اسفند 1395 ساعت 22:55 | 131.1K بازدید | 2 دیدگاه

در انتظار رکوردشکنی همراه با جام برای پرسپولیس

تیم پرسپولیس با پیروزی برابر نفت تهران یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که در غیاب چند بازیکن اصلی خود به مصاف تیم نفت رفته بود توانست مقتدرانه این تیم را شکست دهد و با توجه به توقف تیم های تراکتورسازی و استقلال بیش از پیش به قهرمانی نزدیک شد. اکنون قرمزپوشان می توانند با کسب 5 پیروزی دیگر قهرمانی خود را در رقابت های قطعی کنند و این در حالی است که تراکتورسازی بتواند تمامی دیدار های پیش روی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.


قرمزپوشان در 7 دیدار باقی مانده ی خود 4 بار در ورزشگاه خانگی به میدان خواهند رفت و با توجه به نتایج خوب این تیم در ورزشگاه آزادی ، تنها اتفاقی غیرمنتظره می تواند جام را از دستان شاگردان برانکو دور کند. ضمن آنکه دو تیم تعقیب کننده ی پرسپولیس، یعنی استقلال و تراکتور نیز باید در هفته ی بیست و هشتم به دیدار یکدیگر بروند. 


گفتنی است شاگردان برانکو فرصت آن را دارند تا ضمن قهرمانی، رکورد بیشترین امتیاز در طول یک فصل مسابقات را در اختیار گیرند. پیش از این تیم های سپاهان و استقلال با کسب 67 امتیاز در طول یک فصل در مسابقاتی که شامل 18 تیم بود رکورددار بیشترین امتیاز یک فصل لیگ برتر بوده اند. همچنین فولاد در فصل 1383-84 لیگ برتر با کسب 64 امتیاز در مسابقاتی که مانند لیگ جاری، 16 تیمی بود، بیشترین امتیاز را کسب کرده است و اکنون پرسپولیسی ها این فرصت را دارند تا این رکورد را پشت سر بگذارند.

 

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها