کد خبر : 1401178 | 17 اسفند 1395 ساعت 11:51 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

محمودی: منتظر قهرمانان و پهلوانان ایران هستیم

محمد محمودی پهلوانی که این روزها همه او را با کارهای خیر و انسان دوستانه اش می شناسند قهرمانی که سابقه قهرمانی در جهان و المپیک را در چهار دوره به عنوان بازیکن و مربی با تیم ملی کشتی ناشنوایان و ارتشها در کارنامه دارد، این بار هم در کار خیر پیش قدم شده است.

محمودی: منتظر قهرمانان و پهلوانان ایران هستیم

به گزارش "ورزش سه"، پهلوان محمودی را بیشتر از آنکه با قهرمانی هایش بشناسند با پهلوانی هایش و جمع کردن خیرین و ورزشکاران دور هم می شناسند. محمودی که سرپرستی ٤هزار یتیم را به عهده دارد، هرساله در آستانه سال نو با برگزاری جشن ورزشکاران و خیرین کمک شایانی به زندگی و آینده ایتام می کند در همین رابطه و به بهانه تجلیل ریاست جمهوری و ورزش کشور از محمد محمودی با او صحبت کردیم.


محمودی می گوید: خدا را شاکر هستم که توانستم برای کشورم و مردمم کاری بکنم و بازهم خدا را سپاس می گویم که در این راه دوستان ورزشکار و پهلوانان به منم کمک کردند و من همیشه گفنه ام که ایران ٧٠ میلیون پهلوان دارد و همین موضوع است که همیشه باهث دلگرمی ما می شود.


قهرمان اسبق جهان در ادامه می گوید: ما هرساله در آخرین جمعه سال جشن عاطفه را برگزار می کنیم و خوشبختانه هر ساله هزاران نفر از ورزشکاران و پهلوانان و خیرین و مسئولین در این مراسم شرکت می کنند امسال هم منتظرحضور این عزیزان هستیم تا بتوانیم در کنار هم برای یتیمانی که فرزندان خدا هستند کاری انجام دهیم و لبخندی را به آنها هدیه کنیم،  من اعتقاد دارم  کار خیر همیشه حامی ماست و نباید از امور خیر فاصله بگیریم.


محمودی می گوید: رزاق خداست و ما باید شیرینی عید خود را با فرزندان خدا تقسیم کنیم. افتخار ما در خیریه بیت الایتام این است که 2700خانواده وبیش از 11000عضوداردکه 4000تا از آنان فرزندان خدا(ایتام)و 300خانواده زندانیان هستند که طی هفته ها ماه ها سالها مسئولیت آنان را برعهده داریم.


پهلوان محمودی می افزاید: چون ما در خانواده کم بضاعتی زندگی میکردیم، برای گذراندن امور زندگی با کفش واکس زدن شانسی فروختن و بستنی فروشی و ماشین شستن امورات زندگی را میچرخاندم و در13سالگی به در مغازه تابلوسازی خطاطی را آموختم و نفر اول خطاطی آموزشگاهای ایران شدم و بعد از آن روبه ورزش آوردم اول ولیبال شنا بوکس وبعد کشتی روی آوردم.

 

1185629


دگر ز پهلوانی رستم سخن مگو، زیرا عشق ازهمه کس پهلوان تر است. من باید اعلام کنم از کلیه کسانیکه در این 18سال مارا یاری کردند چه از رفقاوبچه محل و کسانیکه مارا یاری فرمودند کمال تشکر دارم ودست آنان را میبوسم. جشن عاطفه های فرزندان خدا جمعه 27اسفند در خیریه بیت الایتام برگزار میشود و ما طبق هرسال منتظر هنرمندان،قهرمانان،مسئولین و پهلوانان عزیز کشورمان هستیم.

دیدگاه‌ها