کد خبر : 1401282 | 17 اسفند 1395 ساعت 17:45 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از گلایه خانواده دوچرخه سوار فقید؛

داورزنی: به خانواده گلبارنژاد توهین نکرده‌ایم

معاون قهرمانی وزیر ورزش در مورد گلایه های خانواده دوچرخه سوار فقید می گوید: هیچ کسی عمدی نداشته که به این خانواده محترم توهین کند یا زحمات مرحوم گلبارنژاد نادیده گرفته شود.

داورزنی: به خانواده گلبارنژاد توهین نکرده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، اتفاق عجیب در مورد مراسم اهدای جوایز قهرمانان المپیکی قبول نکردن پاداش مرحوم بهمن گلبار نژاد از جانب خانواده او بود که پس از این مراسم آنها در نامه ای از رییس جمهور و وزیر ورزش گلایه های زیادی داشتند. محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش در مورد این اتفاق گفت:« خسروی‌ وفا روز گذشته اظهارنظر خوبی کرد، برخی اتفاقات را نمی‌توان با سکه و پول قیاس کرد. در برخی اوقات به دور از آئین‌نامه تصمیماتی از سوی مسئولان گرفته می‌شود نمونه آن مربوط به مرحوم گلبارنژاد بود. اما چیزی در آئین‌نامه وجود ندارد به کسی که جانش را در مسابقات ورزشی از دست داد، چه پاداشی یا چه مبلغی پرداخت می شود.»


او در ادامه افزود:« شنیدم که این مسائل را به ریاست جمهوری ارتباط داده بودند که اصلا اینطور نباید باشد، وزارت ورزش در مورد جوایز تصمیم‌‌گیری کرده بود. این انتظار از سوی خانواده مرحوم گلبارنژاد بود و سعی می‌کنیم بازنگری کنیم. او جان خود را در مسابقه ورزشی و برای ایران از دست داد، تلاش می‌کنیم تا حدودی این کمبود را جبران کنیم.»


داورزنی در پایان می گوید:« قرار نیست زحمات یک نفر که جان خودش را داده است را با پاداش حل کرد. قبول دارم که سلیقه‌ای عمل می‌شود این موضوع طبیعی است که باعث ایجاد اختلاف‌نظر هم می‌شود. هیچ کسی عمدی نداشته که به این خانواده محترم توهین کند یا زحمات مرحوم گلبارنژاد نادیده گرفته شود.»

دیدگاه‌ها