کد خبر : 1401690 | 19 اسفند 1395 ساعت 10:33 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه: پاسخ تمام منتقدان را دادیم

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا پس از بازی سر از پا نمی‌شناخت و مدعی شد که تیمش پاسخ منتقدین، به خصوص آریگو ساکی و ریموند دومنک را داد.

پیکه: پاسخ تمام منتقدان را دادیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که در آستانه اولین حذف از چمپیونزلیگ در دور اول حذفی پس از سال 2007 قرار داشت، شب گذشته تاریخ سازی کرد و موفق شد 6-1 پاری سن ژرمن را شکست دهد و در مجموع با برتری 6-5 به دور بعد صعود کرد. پیش از بازی آریگو ساکی مدعی شده بود که بارسا نظم و نظامش را با شکست در پاریس از دست داده بود و دومنک نیز با انتقاد از مسی و اینیستا، بارسا را سایه ای از خودش خوانده بود. پیکه پس از بازی فرصت مناسبی برای انتقام گرفتن از این دو پیدا کرد.

 

1186110

 

 

او گفت:" چنین اتفاقاتی هیچگاه پیش از این رخ نداده بود. بازگشت مقابل گوتنبرگ هم انقدر بزرگ نبود نه گل اینیستا (مقابل چلسی) و نه گل باکرو در کایزرسلاترن. این بزرگترین بازی بود، هیچ مقایسه ای نمی‌توان با آن انجام داد. خیلی ها سعی کردند ما را دفن کنند، مربیانی مثل آریگو ساکی و دومنک. یک روز حذف خواهیم شد ولی هنوز اینجا هستیم. آنهایی که دوست نداشتند ما صعود کنیم شب خوبی را سپری نکردند ولی خورشید به زودی طلوع خواهد کرد."

 

وقتی بازی 3-1 بود همه چیز پیچیده شد ولی در نهایت معجزه رخ داد. در دقیقه 87، هواداران می‌توانستند ورزشگاه را ترک کنند ولی نه. آنها پشت تیم ماندند و تلاششان ارزشمند بود. نمی‌خواهم با صحبت از سه گانه فشار را بر تیم افزایش دهم. ما تنها تیم اسپانیا هستیم که توانسته ایم به چنین چیزی برسیم."

دیدگاه‌ها