کد خبر : 1401867 | 19 اسفند 1395 ساعت 20:29 | 61.9K بازدید | 0 دیدگاه

مساوی عادلانه ترین نتیجه بود

شیخ ویسی: به پرسپولیس تبریک می گویم

دروازه بان تیم استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی با لخویا پیروز و تکلیف صعود تقریبا مشخص شود.

شیخ ویسی: به پرسپولیس تبریک می گویم

به گزارش خبرنگار "ورزش‌سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، وحید شیخ ویسی در پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: طبق آنالیزی که داشتیم محتمل ترین دقایقی که پرسپولیس می توانست گلزنی کند، دقایق ابتدایی و دقایق آخر بود و متاسفانه روی همان پرسی که ابتدای بازی داشتیم آنالیز ما جواب نداد و یک گل زودهنگام خوردیم. هر چه تلاش کردیم موقعیت سازی کنیم دفاع های خوب پرسپولیس جلوی ما را گرفتند. ما تقریبا با تیم ملی بازی داشتیم و تلاشمان به ثمر ننشست.


وی درباره عملکرد داور مسابقه گفت: درباره بحث داوری من نباید نظر بدهم ولی باتوجه به آنکه ما هم موقعیت داشتیم، مساوی عادلانه ترین نتیجه بود. به پرسپولیس تبریک می گویم ، این تیم 7، 8 بازیکن در تیم ملی دارد و دوستانم هم در آنجا بازی می کنند و از همین جا به آنها تبریک می گویم.


دروازه بان استقلال خوزستان درباره مشکلات مالی تیمش تاکید کرد: یک میلیاردی که داده بودند، واریز شد. به اکثر بچه ها پول دادند و قول هایی هم دادند که طی این دو، سه روز باز هم پول به تیم تزریق شود.


شیخ ویسی درباره بازی با لخویا در لیگ قهرمانان آسیا افزود: دو بازی قبلی مان در آسیا را بردیم و اگر این بازی بتوانیم لخویا را شکست دهیم، صعودمان قطعی می شود. با توجه به بازی مان در اهواز امیدوارم صدرنشینی ما قطعی شود و تکلیف صعود به روزهای آخر نکشد.

دیدگاه‌ها