کد خبر : 1402687 | 23 اسفند 1395 ساعت 16:30 | 44.7K بازدید | 8 دیدگاه

هفته جنجالی لیگ یک؛

صدرنشینی سپیدرود و آشوب در ال مازنو!

دیدار نیمه کاره خونه به خونه مقابل نساجی مازندران صحنه های زشتی را در رقابتهای این هفته لیگ یک به وجود آورد .

صدرنشینی سپیدرود و آشوب در ال مازنو!

به گزارش "ورزش سه"، در رقابتهای این هفته با برد سپیدرود و گل گهر البته پارس جنوبی  و توقف ملوان و مس ، تغییرات مهمی در جدول رخ داد . 

 


نتایج و گزارش کامل بازی ها را بخوانید :

 

 


خونه به خونه 1- نساجی 1(نیمه تمام)

 

مرتضی غلامعلی تبار (نساجی ، دقیقه 14 )
پژمان نوری (خونه به خونه ، دقیقه 40)

 

بازی دو تیم هم استانی خونه به خونه و نساجی مازندران پایانی غیرقابل انتظار داشت و درحالیکه نیمه اول با نتیجه 1-1 به اتمام رسیده بود ، هجوم هواداران تیم میهمان به داخل زمین و کنده شدن فنس جنوبی و درگیری آنها با نیروی انتظامی همه چیز را عوض کرد . 


این بازی بعداز یک ساعت وقفه سرانجام نیمه کاره باقی ماند تا کمیته انضباطی درباره نتیجه آن تصمیم بگیرد . تصاویر بازی که در سایت ها منتشر شده، نشان می دهد درگیری از کجا و چگونه آغاز شده است . با توجه به همسایگی بابل و قائمشهر به نظر می رسید این دو تیم نگاه مهربان تری به هم داشته باشند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با بدترین شکل ممکن نیمه کاره ماند .

 

 


•  فولاد یزد 1 - مس کرمان 0

 

امیر رفعتی (فولاد یزد ، دقیقه 78 )

 

تیم مس کرمان در شرایطی که با پیروزی در دیدار برابر فولاد یزد می توانست به صدر نزدیک شود این فرصت را از دست داد.


شاگردان منصور ابراهیم زاده در دیدار برابر فولاد یزد می توانستند با کسب پیروزی 48 امتیازی شوند و خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی این صعود مطرح کنند ولی تیم فولاد یزد که برای بقا در خانه می جنگید به خوبی از پس این کار بر آمد و موفق شد کار را در نیمه اول با تساوی به پایان ببرد.


در نیمه دوم شاگردان منصور ابراهیم زاده در چند صحنه می توانستند به گل پیروزی بخش دست یابند که بی دقتی بازیکنان این تیم مانع از این مهم شد و در نهایت این تیم میزبان بود که در دقیقه 78 با گل امیر رفعتی از حریف پیش افتاد تا 23 امتیازی شود و با امید بیشتری به هفته های پیش رو برای بقا بیندیشد. در مقابل تیم مس کرمان که می توانست به کسب 3 امتیاز 48 امتیاز شود، 45 امتیازی باقی ماند تا در هفته های آتی برای صعود به تلاش بیشتری نیاز داشته باشد.

 


•  سپیدرود 1 - راه آهن 0

 

پویا نزهتی (سپیدرود ، دقیقه 15)

 

رشتی ها در این بازی به سراغ تیم راه آهن رفتند و در نهایت با یک گل بازی را به سود خود به پایان رساندند، آنها که از دقایق ابتدایی دروازه حریف را مدنظر داشتند حملات زیادی روی دروازه لوکوموتیورانان داشتند اما در نهایت در حالی ثانیه هایی تا پایان بازی مانده بود توانستند توسط محمد نزهتی به گل برتری خود دست پیدا کنند. 


نیمه دوم نیز با حملات سپیدرود و ضدحملات راه آهن ادامه یافت اما در نهایت گلی رد و بدل نشد تا بازی با برتری یک گله سپیدرودی ها به پایان برسد و این تیم توانست صدرنشینی خود را به تثبیت برساند. اکنون شاگردان علی نظرمحمدی 51 امتیازی شدند و در فاصله شش هفته مانده تا پایان بازی های لیگ یک در صدر جدول قرار گرفت. در طرف مقابل وضعیت راه آهنی ها بحرانی تر از همیشه جلوه می کند چرا که این باخت باعث شد تا  آنها 31 امتیازی باقی بمانند و در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار بگیرند.

 

 


•  بادران تهران 1 - ملوان بندرانزلی 1

 

کریم اسلامی ( بادران ؛ دقیقه 9)

سعید یوسف زاده (ملوان ، دقیقه 49)


شاگردان محمد مایلی کهن با پیروزی در این دیدار خانگی می توانستند 50 امتیازی شوند و با توجه به پیروزی سپیدرود در رتبه دوم قرار بگیرند، اما آنها در تهران مقابل بادران متوقف شدند تا به دلیل پیروزی پارس جنوبی جم و گل گهر سیرجان جایگاه دومی خود را از دست بدهند و چهارم شوند.


گل اول این دیدار که در ورزشگاه کارگران و به میزبانی بادران برگزار می شد توسط علی خسرو نژاد در دقیقه 9 به ثمر رسید و دیدار دو تیم با همین نتیجه در نیمه اول به پایان رسید. در نیمه دوم ملوانی ها که موقعیت خود در میان مدعیان را به خطر افتاده می دیدند موفق شدند در دقیقه 49 توسط سعید یوسف زاده به گل برسند؛ اما تلاش آنها در ادامه نتیجه ای در بر نداشت تا این دیدار حساس با تساوی خاتمه یابد.


با این تساوی شاگردان مایلی کهن دو پله سقوط کردند و با 47 امتیاز چهارم شدند و بادران با 42 امتیاز ششم باقی ماند؛ هر دو تیم با وجود 6 هفته مانده تا پایان مسابقات همچنان امیدوار به صعود هستند و چشم به هفته های آتی دارند. هر چند این شکست باعث شد تا تیم پارس جنوبی جم پس از مدت ها تعقیب ملوانی ها بتواند با یک بازی کمتر بالاتر از این قرار گیرد.

 

 

•  خیبر خرم آباد 0 - فجر سپاسی 0

 

یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ یک دیدار میان دو تیم خیبر خرم آباد و فجرسپاسی شیراز بود که در پایان با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.


شاگردان پیروانی با پیروزی در این دیدار می توانستند فاصله خود با نفت مسجد سلیمان را حفظ کنند که موفق به انجام این کار نشدند؛  در سوی دیگر تیم خیبر خرم آباد با کسب این تساوی 30 امتیازی شد و در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفت.

 

 


•  مس رفسنجان 2 - اکسین البرز 1 

 

بهنام عسگرخانی ( گل به خودی ، دقیقه 33) 

امیر میربزرگی (اکسین ، دقیقه 43)

امیر خدامرادی( مس رفسنجان دقیقه 71)

 

رفسنجانی ها که در نیم فصل دوم تا به اینجای کار نتایج خوبی کسب کردند ابتدا با گل به خودی اکسینی ها توسط بهنام عسگرخانی(33) روحیه مضاعفی به دست آوردند بهتر از همیشه مقابل شاگردان یحیی قد علم کردند. در سوی دیگر اکسینی ها که توسط امیر میربزرگی مهاجم مشهورشان که در نیم فصل اول 10 گل به ثمر رسانده بود و مدتی بود که به دلیل مصدومیت روزهای اوج ابتدای فصلش را تکرار نکرده بود به گل رسیدند اما در نهایت این شاگردان میشوی کروات بودند که توانستند نتیجه را به سود خود تغییر دهند.


مس رفسنجان با 3 امتیاز این مسابقه 38 امتیازی شد و به رتبه یازدهم نزدیک شد، در مقابل اکسین بدون امتیاز در همان رتبه نهم باقی ماند.

 

 

 

•  آلومینیوم اراک 1 - نفت م سلیمان 2

 

روح الله عرب (آلومینیوم اراک، دقیقه 18)

سعید خردمند(نفت مسجد سلیمان، دقیقه 54)

رضا یزدان دوست (نفت مسجد سلیمان ، دقیقه 59 از روی نقطه پنالتی )


اراکی ها که با قدرت کار را در مسجدسلیمان آغاز کردند و با گلزنی در دقایق ابتدایی توسط روح الله عرب نتوانستند در پایان پیروز میدان باشند. اما نفت مسجدسلیمان که دو هفته ای بود نتایجی جز شکست نداشتند توانستند امروز مقابل حریف آبی پوش شان پیروز میدان باشند. آنها دو گل شان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند و با قدرت برای بازی معوقه شان آمده می شوند. 


نفت مسجدسلیمان با کسب این سه امتیاز 27 امتیازی شدند اما پیروزی فولاد در رویارویی با مس کرمان منجر شد که مسجدسلیمانی ها در جایگاه خود باقی بمانند و آلومینیوم هم 40 امتیازی ماند.

 

 


•  پارس جنوبی جم 2 -  ایران جوان بوشهر 1 

 

فرشاد محمدی ( پارس جنوبی جم ، دقیقه 58)
محمد حسین مهرآزما (پار جنوبی جم، دقیقه 90)

مهدی چاهکوتاه زاده (ایران جوان بوشهر، دقیقه 93)

 

 

ایرانجوان بوشهر در روزی که مهدی قائدی را نداشت از حریف بوشهری خود شکست خورد، اما پارس توانست با پیروزی در دربی جایگاه خود را بهتر کند، جمی ها که در سال را با بازی معوقه به پایان می رسانند فرصت خوب برای صدرنشینی دارند. البته نفت مسجدسلیمان با پیروزی امروزش مقابل اراکی ها به پارسی ها هشدار داد که حریف دست و پا بسته ای نیستند و اجازه کسب امتیاز را به آنها نخواهند داد.


در روزی که بابامحمدی می توانست برای تیمش گلزنی کند، پارس جم توسط فرشاد محمدی(61) و محمدحسین مهرآزما(90) و ایرانجوان با تک گل مهدی چاه کوتاه زاده(3+90) به گل رسیدند که گلزنی ایرانجوانی ها در دقایق پایانی برای آنها سودی نداشت و در نتیجه آنها زمین را با باخت ترک کردند.


پارس جم با 3 امتیاز این مسابقه 48 امتیازی شد و در سوم جدول قرار گرفت و ایرانجوان با این شکست در جایگاهشان باقی ماندند.

 

 


•  استقلال اهواز 0 - گل گهر سیرجان 2

 

شاهین مجیدی(گل گهر دقیقه 50)

مهرداد آوخ(گل گهر دقیقه 70)

 

دیدار رقیبان لیگ یکی با استقلال اهواز هیچ وقت آسان نبوده، بازی گل گهر و استقلال اهواز هم مسابقه سختی بود که نیمه اول بدون گل به پایان رسید و اهوازی ها اجازه نفوذ به دروازه شان را ندادند اما در نیمه مربیان وینکو توانست مثل همیشه شاگردانش با انگیزه روانه میدان کند تا در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم دروازه حریف را باز کنند. 


گل گهر با گلزنی شاهین مجیدی(50) و مهرداد آوخ (70) و کسب 3 امتیاز این بازی توانستند جایگاه دوم را از ملوانی ها بگیرند تا جز مدعیان صعود به لیگ برتر باشند.


با پیروزی پارس جم به هدایت مهدی تارتار و گل گهر سیرجان با هدایت وینکو بگوویچ سرخپوشان سابق و حضور این دو تیم در مثلث صعود به لیگ برتر می توان گفت  مربیان پرسپولیسی در جمع موفق ترین ها قرار دارند.

 


 

دیدگاه‌ها