کد خبر : 1405701 | 12 فروردين 1396 ساعت 18:54 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی شالکه و دورتموند در دربی روهر

دورتموند در دیداری حساس در خانه شالکه به تساوی 1-1 رضایت داد و فرصت بازگشت به رتبه سوم جدول بوندس لیگا را از دست داد.

تساوی شالکه و دورتموند در دربی روهر

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار زردها موقعیت های گلزنی بیشتری نسبت به حریف داشتند اما در نهایت تنها یک امتیاز از این دیدار به دست آوردند. 

 

دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 3 صاحب یک موقعیت خوب شد اما پاس عثمان دمبله به اوبامیانگ که در موقعیت خوبی قرار داشت، نرسید.

 

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم در تلاش بودند به گل اول برسند اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد.

 

در دقیقه 21 دورتموند بار دیگر صاحب موقعیت شد اما واکنش خوب فارمن روی ضربه دمبله، دروازه آبی ها را بسته نگه داشت.

 

5 دقیقه بعد نوبت شالکه بود تا روی دروازه تیم میهمان خطرساز شود اما ضربه آزاد کالیگیوری به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

1190059

 

 

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

 

نیمه دوم را دورتموند هجومی تر شروع کرد و بعد از اینکه در همان دقایق ابتدایی، تا آستانه باز کردن دروازه شالکه پیش رفتند، سرانجام در دقیقه 53 به گل اول رسیدند.

 

پاس در عمق عالی دمبله برای کاگاوا و به دنبال آن، پاس در عرض ستاره ژاپنی، اوبامیانگ را در مقابل دروازه خالی قرار داد و این ستاره گابنی هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و می توانست در دقیقه 57 به گل تساوی برسد اما ضربه سر هوودس، راهی به چارچوب دروازه دورتموند پیدا نکرد.

 

بعد از سپری شدن این دقایق بار دیگر بازی متعادل شد و دورتموندی ها هم فرصت هایی برای زدن گل دوم داشتند اما این شالکه بود که سرانجام در دقیقه 77 به گل تساوی رسیدند.

 

روی یک حمله همه جانبه، پاس لئو گورتسکا در گوشه محوطه جریمه به تیلو کهرر رسید و او هم با یک شوت دیدنی، توپ را به گوشه دروازه دورتموند فرستاد.

 

در دقایق باقی مانده دورتموند ها تلاش زیادی کردند تا به گل برتری برسند اما این تلاش بی نتیجه بود و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها