کد خبر : 1405956 | 14 فروردين 1396 ساعت 00:06 | 62.1K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی آبی و اناری ها در غیاب مسی

گرانادا 1-4 بارسلونا: تعقیب ادامه دارد

بارسلونا در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 4-1 گرانادا را شکست بدهد و فاصله اش با رئال را بار دیگر به 2 امتیاز برساند.

گرانادا 1-4 بارسلونا: تعقیب ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که لیونل مسی به دلیل محرومیت حضور نداشت، شاگردان لوئیس انریکه در خانه گرانادا کمی به مشکل بر خوردند اما در نهایت توانستند به یک پیروزی دلچسب برسند. 

 

تیم میزبان  بازی را بهتر آغاز کرد اما بازیکنان بارسلونا خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند؛ هرچند پرسینگ شدید بازیکنان گرانادا، مانع از ایجاد موقعیت توسط تیم میهمان می شد.

 

برتری بارسلونا در مالکیت توپ ادامه داشت و به ویژه نیمار و لوئیس سوارز در غیاب لیونل مسی تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حریف می کردند اما دفاع منسجم گرانادا اجازه کار به آنها نمی داد.

 

برتری آبی و اناری ها ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 44، لوئیس سوارز قفل دروازه حریف را شکست. روی پاس عمقی عالی از یوردی آلبا، سوارز با اوچوآ تک به تک شد و با یک ضربه چیپ تماشایی، کار را تمام کرد. در ثانیه های پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و بارسا با برتری 1-0 به رختکن رفت.

 

 

1190362

 

 

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و آلکاسر در همان دقایق ابتدایی یک موقعیت خوب را از دست داد اما این گرانادا بود که در دقیقه 50 به گل تساوی رسید.

 

 

پاس عمقی متیو سونیه، جرمی بوگا را با تراشتگن تک به تک کرد و این بازیکن هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه بارسا فرستاد.

 

 

1190363

 

 

بعد از این گل بازیکنان بارسا بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند بار تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 64، آلکاسر بار دیگر آبی و اناری ها را پیش انداخت.

 

پاس خوب لوئیس سوارز در محوطه جریمه به آلکاسر رسید و او هم با ضربه ای هوشمندانه، کار را تمام کرد. تیم میزبان که بار دیگر همه چیز را از دست رفته می دید، تا اندازه ای پیش کشید و در مقابل بارسا به دنبال زدن گل بعدی بود.

 

در دقیقه 82 بود که خطای آگبو روی آلکاسر، دومین کارت زرد را برای به همراه داشت و به این ترتیب گرانادا 10 نفر شد. بارسا از این فرصت استفاده کرد و در دقایق پایانی دو بار دیگر به گل رسید.

 

ابتدا در دقیقه 83، ضربه راکیتیچ به بازیکن گرانادا برخورد کرد و وارد دروازه شد تا آبی و اناری ها اختلاف را به دو گل افزایش دهند.

 

بعد از این گل هم حملات بارسا ادامه پیدا کرد و در وقت های تلف شده، پاس عرضی لوئیس سوارز در مقابل دروازه را نیمار تبدیل به گل کرد تا بارسا با نتیجه 4-1 در این دیدار به برتری برسد.

 

دیدگاه‌ها