کد خبر : 1406310 | 15 فروردين 1396 ساعت 14:25 | 113.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای علی اکبر طاهری؛

رامین رضاییان از اروپا پیشنهاد دارد

سرپرست پرسپولیس مقصد آینده مدافع جداشده‌ی این تیم را اروپا دانست و اعلام کرد او از این باشگاه ترانسفر خواهد شد.

رامین رضاییان از اروپا پیشنهاد دارد

به گزارش "ورزش سه"، علی اکبر طاهری که مدت‌ها از حضور در رسانه‌ها دور بود، طی روزهای اخیر بارها با صحبت‌هایش در خصوص مواضع این باشگاه صحبت کرد. او در جدیدترین مصاحبه‌اش در خصوص دلیل اعتراض این باشگاه به حضور هواداران نفت آبادان گفت: ما به دنبال برقراری عدالت و حضور تمام تماشاگران در ورزشگاه بودیم. اصلاً این‌گونه نبود که بخواهیم هواداران صنعت نفت در ورزشگاه حضور نداشته باشند. ما اصلاً در جایگاهی نیستم که در بحث قضایی ورود کنیم و به خودمان نیز اجازه این کار را نمی‌دهیم. سال گذشته ما از لحاظ داوری خیلی ضربه خوردیم و در نهایت با استقلال خوزستان هم‌امتیاز شدیم و به دلیل تفاضل گل قهرمانی را از دست دادیم.


علی اکبر طاهری در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص وضعیت رامین رضاییان گفت: هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس روز گذشته در جلسه‌ای مسائل خود را برای دیدارهای آینده پیگیری می‌کرد که برانکو نیز به ما ملحق شد. در انتهای این جلسه نشستی با رضاییان داشتیم و به دلیل عدم پذیرایی برانکو و بخش فنی از این بازیکن قرار شد رضاییان به تیم دیگری ملحق شود.


سرپرست پرسپولیس در خصوص اینکه مقصد رضاییان خارج از کشور خواهد بود، گفت: خود این بازیکن این‌گونه مطرح کرده و ما نیز کمک خواهیم کرد.


طاهری بار دیگر با توضیح درباره شرایط پرونده مانوئل ژوزه گفت: این پرونده از قبل باز شده بود و زمانی که من عهده‌دار مسئولیت در باشگاه پرسپولیس شدم حکم ابتدایی واصل شده بود. روی این قضیه بخش‌های حقوقی ما کار کردند و الان ما مرحله داوری را پشت سر گذاشتیم. یک داور ما مشخص کردیم و یک داور نیز طرف مقابل ما برگزیده و منتظر صدور حکم هستیم. امیدواریم در این پرونده حقوق باشگاه پرسپولیس ضایع نشود، اما این در اختیار ما نیست.


طاهری در واکنش به سوالی در خصوص تهدید کسر شش امتیازی پرسپولیس گفت: متأسفانه این مسائل مطرح می‌شود و ربطی به این قضیه ندارد. ابتدا باید حکمی صادر و در نهایت غرامتی پرداخته شود. اگر ما تعهدات خود را در خصوص آن حکم جاری نکنیم جرایم دیگری مانند کسر امتیاز خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها